نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: موانعی که گریبانگیر واحد‌های صنعتی است بررسی می‌شود و مشکلات از طریق دستگاه‌های استانی و ملی پیگیری می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی مشکلات و موانع پیش روی تولید، از چند واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره دو بوشهر بازدید کرد.

او با اشاره به هدف خود از این بازدید بیان کرد: با توجه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولید و در راستای درون‌زا کردن اقتصاد برای افزایش ظرفیت تولید و بومی سازی کالاها، از آغاز دوره نمایندگی به صورت مستمر از صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی حوزه انتخابیه بازدید کرده‌ام.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس یازدهم افزود: در جریان این بازدید‌های میدانی که با همراهی مسئولین مربوط صورت می‌گیرد از نزدیک با مشکلات پیش روی واحد‌های صنعتی و کارکنان آن‌ها آشنا می‌شویم و برای تسریع و تسهیل در حل این مشکلات برنامه ریزی لازم صورت می‌گیرد.

جمیری درخصوص پیگیری‌هایی که برای مشکل گشایی از صنایع صورت می‌گیرد، عنوان کرد: در کارگروه‌های ویژه‌ای که به این منظور با حضور کارشناسان و متخصصان در دفتر اینجانب تشکیل شده است همه موانعی که گریبانگیر واحد‌های صنعتی است بررسی می‌شود و موضوعات، از طریق دستگاه‌های استانی و ملی پیگیری می‌شود.

او گفت: با توجه به اهمیت فوق العاده حوزه تولید و اشتغال در استان، برخی موارد را با جدیت از طریق وزرای مربوط پیگیری می‌کنم و الحمدلله در این پیگیری‌ها به نتایج خوبی هم دست پیدا کرده‌ایم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.