دور رفت لیگ دسته یک بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور در گروه چهار جمعه‌شب در سالن حجاب یزد به پایان رسید و تیم امیدپونا مشهد مقدس در این دوره به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این رقابت‌ها به مدت ۲ روز با حضور چهار تیم امیدپونا مشهد، میلاد نوین تبریز، آموزشگاه زرگر خونه یزد و جوانان نویان تهران به صورت دوره‌ای و مجتمع برگرار شد.

در پایان این مسابقه‌ها که به میزبانی هیات بدمینتون یزد و زیرنظر فدراسیون با رعایت نکات بهداشتی پیگیری شد، تیم‌های امیدپونا مشهد، جوانان نویان تهران و زرگر خونه یزد اول تا سوم شدند.


بیشتر بخوانید


این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت در ۲ استان برگزار می‌شود و در مجموع ۲ تیم برتر جواز حضور در مرحله نهایی را کسب می‌کند که زمان و مکان دور برگشت مسابقه از سوی فدراسیون اعلام می‌شود.

در آخرین روز رقابت‌ها بازیکنان تیم بدمینتون بانوان یزد با ارایه یک بازی فنی با نتیجه سه بر ۲ از سد تهران گذشت؛ رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور در مجموع در ۶ گروه در مناطق مختلف پیگیری می‌شود.

هم‌اکنون تیم‌های دانشگاه یزد و چادرملو اردکان در لیگ برتر کشور حضور دارد و آمار ورزشکاران بدمینتون استان که به صورت تفریحی در این رشته فعالیت می‌کنند حدود ۲ هزار نفر است که ۵۰۰ نفر آن‌ها طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.