معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد:تاکنون ۸۹ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام کرده اند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جواد رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای مسکن استان  گفت: از این تعداد ۶۲ هزار مورد مربوط به شهر تبریز است که در شهر‌های جدید شهریار و سهند ساخته خواهد شد.

اوافزود: اجرای طرح‌های مسکن فرصتی است تا هزینه‌های انجام‌شده برای شهر جدید شهریار به ثمر رسیده و این شهر که در موقعیت خوبی نسبت به تبریز قرار دارد، رونق بگیرد.

اوهمچنین ایجاد زیرساخت‌های ضروری همزمان با ساخت واحد‌های مسکونی را مورد تأکید قرار داد و گفت: طبق قانون، دستگاه‌های اجرایی موظف هستند اراضی مازاد خود را در اختیار طرح‌های مسکن قرار دهند و دستگاه‌های استانی باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی برای ایفای تعهدات استان در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: برای تسریع در اجرای طرح‌های مسکن، بحث صنعتی‌سازی و تکنولوژی ساخت، مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ملی ، ساخت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۲۱:۰۵ ۱۲ دی ۱۴۰۰
این وسط اونایی که در آمد ثابت نداشتند لگد مال شدند تو ایران حقوق بگیر ها و سرمایه دار ها هر روز ثروت مند میشند و اونایی که مثل من تو خونه پدرشان هستند خدا بهشون رحم کنه که هیچ کس نخواهد کرد. یا ارحم الراحیمن
آخرین اخبار