فرمانده سپاه دیواندره گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در مجموع ۷۲ برنامه در حوزه‌های مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سرهنگ صمد محمدعلیزاده فرمانده سپاه دیواندره اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار (بسیج پاره تن مردم است) از روز شنبه ۲۹ آبان به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز می‌شود.

او اضافه کرد: بسیج امروز یک سازمان یا یک نهاد یا یک شخصیت حقوقی و حقیقی نبوده بلکه این شجره طیبه به برکت خون شهدا شناخته شده و یک فرهنگ، گفتمان و یک ایدئولوژی اصیل در جهان است.

فرمانده سپاه دیواندره به برنامه‌های این هفته در شهرستان اشاره کرد و افزود: عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا، دیدار با علما و روحانیون، تجلیل از بسیجیان برتر رده‌ها، تجلیل از کارآفرینان برتر بسیجی، اعزام تیم‌های پزشکی و ویزیت رایگان از جمله این برنامه‌ها است.

سرهنگ محمدعلیزاده یادآور شد: توزیع بسته‌های بهداشتی، توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، توزیع ۱۰۰ بسته آموزشی لوازم التحریر به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال، کمک به سه خانواده محروم برای خرید لوازم خانگی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، دیدار با خانواده شهدا و افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی از جمله ساخت و تعمیر مسجد، آبرسانی و خدمت رسانی به مردم برخی دیگر از برنامه‌های این هفته است.

او به شاخص‌ترین برنامه هفته بسیج اشاره و تاکید کرد: افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی شامل راه روستایی زردک از توابع بخش سارال به طول ۲.۶ کیلومتر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، افتتاح ۹ منزل مسکونی مددجویان تحت حمایت بهزیستی با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال و سالن اجتماعات و حسینیه شهرستان دیواندره با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

سرهنگ محمد علیزاده ادامه داد: اهداء تسهیلات اشتغالزایی و راه اندازی کارگاه‌های اقتصادی برای ۳۵ نفر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، اهدای تسهیلات اشتغالزایی به ۳۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان دیواندره است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.