مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۸۲ هزار دانش‌آموز در استان زیر پوشش طرح نماد قرار گرفتند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در آیین آغاز طرح نماد در شهرستان دنا گفت: ۸۲ هزار دانش‌آموز در استان زیر پوشش طرح نماد قرار گرفتند.

او افزود : با مشارکت ۱۴ دستگاه اجرایی دانش‌آموزان در هزار و ۱۳۳ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های نماد در قالب نظام مراقبت از دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی را اجرا می کنند.

زارع پور اضافه کرد: این طرح با هدف توانمندسازی دانش‌آموزان در مقابل آسیب‌های اجتماعی در مدارس اجرا می‌شود.

او  افزود: برای اجرای  این طرح کارگاه‌های آموزشی نیز برای خانواده‌ها ،معلمان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش هم گفت: امسال تعداد دانش‌آموزان زیر پوشش طرح نماد از یک میلیون تن به ۵ میلیون تن در ۲۰ هزار مدرسه در کشور افزایش یافت

او با اشاره به اینکه سال گذشته تنها ۶ هزار ۵۸۷ مدرسه زیرپوشش بودند گفت: امسال حداقل در هر استان مدارس ۵ شهرستان زیر پوشش این طرح قرار دارند.

شکوهی اضافه کرد: اجرای  این طرح ظرفیتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و اختلالات دانش آموزان است.

ریاضی رئیس آموزش و پرورش دنا هم گفت: ۴ هزار دانش‌آموز  در ۶۰ آموزشگاه دنا زیر پوشش  طرح نظام مراقبت از دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی قرار گرفتند.

غریب پور دادستان دنا نیز گفت: طرح نماد فرصتی برای تقویت نظام پذیری دانش آموزان و احترام به جامعه و تحقق آن مستلزم مشارکت ادارات متولی است.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.