مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از معرفی اعضای شورا‌های صدور پروانه فیلم‌سازی، صدور پروانه نمایش فیلم و صدور مجوز و نظارت بر آموزشگاه‌های سینمایی استان خبر داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از معرفی اعضای شورا‌های صدور پروانه فیلم‌سازی، صدور پروانه نمایش فیلم و صدور مجوز و نظارت بر آموزشگاه‌های سینمایی استان خبر داد و گفت : ابلاغیه این شورا‌ها به اعضا اعطا شد.

او گفت : ابلاغ اعضای شورا‌های صدور پروانه فیلم سازی، پروانه نمایش فیلم و صدور مجوز و نظارت بر آموزشگاه‌های سینمایی را در جلسه‌ای به اعضای این شورا‌ها اعطا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: از اینکه این استان در همه زمینه‌های هنری حرفی برای گفتن دارد و هنرمندان ارزشمندی در همه حوزه‌ها دارد، بر خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم، اما متاسفانه با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو هستیم که امکان استفاده و بهره مندی مردم از هنر این هنرمندان تاثیرگذار رو به کاستی نهاده است.

فاضلی زاد، خطاب به هنرمندان افزود: ما به عنوان دستگاه متولی فرهنگ و هنر، همیشه دغدغه مشکلات هنرمندان را داریم و وظیفه ذاتی این نهاد مرتفع کردن مشکلات و حمایت از هنرمندان ارزشمند و تاثیرگذار در جامعه است، در کنار ما، هنرمندان نیز بایستی از ادارات و نهاد‌های فرهنگی و از مسوولان فرهنگی استان درخواست‌های خود را مطرح کرده و پیگیری کنید.

او گفت: هنرمندان با ارایه درخواست‌های خود، پیگیری مستمری تا حصول نتیجه، به جای یأس و ناامیدی و کنار کشیدن از کار و فعالیت، مطالبه گری را به عنوان یک فرهنگ در بین هنرمندان پایه ریزی کنند.

فاضلی زاد در خصوص تهیه مکان برای تجمیع هنرمندان این رشته و فعالیت آنان در یکی از مجتمع‌های فرهنگی و هنری زیرمجموعه این اداره، به قید فوریت (ظرف یک هفته) قول مساعد داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.