مرتضی آقاتهرانی گفت: تعامل فکری بین مجلس و جوانان اصفهانی امروز اتفاق افتاده و سوژه‌ها پیگیری خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مرتضی آقاتهرانی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص نشست مشترک کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان اصفهان با اعضای کمیسیون فرهنگی، اظهار کرد: در جلسه‌ای که برگزار شد در رابطه با مسائل فرهنگی و آسیب‌شناسی مسائل اجتماعی صحبت شد، توقع داشتیم راهکار‌هایی هم برای مسائل مطرح شود که این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: تعامل فکری بین مجلس و جوانان اصفهانی امروز اتفاق افتاده و سوژه‌ها پیگیری خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبی هم درباره کمیسیون فرهنگی مجلس در این جلسه مطرح و بر اساس آن تغییراتی ایجاد خواهد شد، علاوه بر این از جوانان و فعالان فرهنگی حاضر در این جلسه دعوت کردیم در مجلس حضور یابند و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی موجود را حتماً مطرح کنند.

آقاتهرانی اضافه کرد: نمایندگان مجلس نیز هر چقدر بتوانند برای رفع مشکلات موجود تلاش خواهند کرد.

فریبرز امیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اصفهان نیز در این خصوص، اظهار کرد: لازم است مسائل اجتماعی با حرکت عالمانه دنبال و بررسی شود، بر همین اساس این نشست با هدف بررسی مسائل اجتماعی شهرستان اصفهان با حضور فعال اجتماعی برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اصفهان تاکید کرد: در این جلسه دستگاه‌های اجرایی شهرستان از جمله اداره کل بهزیستی شهرستان، ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع)، نیروی انتظامی و شهرداری اصفهان در این جلسه گزارشی را در خصوص مسائل اجتماعی و فرهنگی ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.