نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات کنونی کشور نسخه یکسان چاره‌گشای همه مسائل نیست و نیازمند راهبردهای منطقی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  الهام آزاد نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی امروز در سفر فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به شهرستان خور و بیابانک گفت: هر منطقه نیازها، فرصت و دغدغه‌های خاص خودش را دارد و باید راهکار‌های خاص خودش ارائه شود.

وی بیان کرد: سفر مسئولان اجرایی و کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی به بخش‌های مختلف کشور در شناسایی معضلات و ارائه برنامه برای رفع آن‌ها مؤثر است و راهکار‌های مختلفی را طلب می‌کند.

نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی دستاورد‌های این سفر‌ها را برای محرومیت‌زدایی موردتوجه دانست و تصریح کرد: حضور مدیران و تصمیم سازان ارشد کشوری در دوردست‌ترین مناطق مثل خور و بیابانک توانسته زمینه توسعه و رفع چالش‌ها را فراهم سازد.

وی با اشاره به سفر فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به خور و بیابانک گفت: این اتفاق باوجود توانمندی بالای زنان مجلس، برای محرومیت‌زدایی این منطقه موثر است.

نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی دوری از مرکز استان را یکی از چالش ها‌ی منطقه دانست و گفت: تلاش برای رفع محرومیت‌ها و نیاز‌های این خطه توسط اعضای فراکسیون بررسی و در سطح ملی پیگیری خواهد شد.

اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی امروز به خور و بیابانک در شرق اصفهان سفر کردند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار