پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم در رقابت‌های لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب انتظاری، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه دیدار پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس با تیم هنرمندان اظهار داشت: ما پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس امروز به همراه تیم هنرمندان دور هم جمع شدیم تا برای حمایت از بیماران سرطانی بازی خیرخواهانه‌ای انجام دهیم. واقعیت این است که هزینه درمان بیماران سرطانی زیاد است و قشر ضعیفی از جامعه ما درگیر این بیماری هستند. من از مسئولان خواهش می‌کنم به هر نحوی که شده است هزینه این عزیزان را پرداخت کرده و به آن‌ها کمک کنند. آرزو دارم که هیچ کسی به این بیماری دچار نشود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره رقابت‌های این فصل لیگ برتر و عملکرد سرخپوشان در این بازی‌ها بیان کرد: در ۴ هفته گذشته رقابت‌های لیگ، هجمه‌های بسیار زیادی به پرسپولیس وارد شده است و به نظر من برخی افراد بی رحمانه از این تیم انتقاد می‌کنند. تازه ۴ هفته از بازی‌های لیگ گذشته است و در آینده اتفاقات زیادی رخ خواهند داد. به نظر من پرسپولیس بعد از باخت به الهلال در لیگ قهرمانان آسیا هنوز موفق نشده است خودش را پیدا کند و فکر می‌کنم در این ۲ هفته‌ای که رقابت‌های لیگ تعطیل بوده اند، بازیکنان به هماهنگی خوبی دست پیدا کرده اند و می‌توانند در ادامه مسابقات نمایش خوبی داشته باشند.

انتظاری ادامه داد: به اعتقاد من این فصل، پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و با وجود بازیکنان بسیار خوبی که در این تیم حضور دارند مطمئن هستم که در لیگ قهرمانان موفق خواهند شد. به هر حال همه تیم‌ها آرزوی داشتن بازیکنان پرسپولیس را دارند و امیدوارم این تیم دوباره به شرایط خوب خود برگردد و به مقام قهرمانی دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار