مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: کلاس‌های آموزش حضوری در دانشکده پرستاری این شهرستان از سر گرفته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهاءالدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به از سرگیری کلاس‌های حضوری در دانشکده پرستاری مهاباد بیان داشت: براساس آخرین تصمیمات و دستور العمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا حضوری شدن آموزش‌های دانشجویان در دانشگاه‌های کشور مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: طبق دستورالعمل معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه کلاس‌های حضوری از ۲۲ آبان ماه آغاز شده است، در حالیکه شروع سال تحصیلی دانشجویان به خاطر وجود محدودیت‌های کرونایی به صورت مجازی و از ۲۰ شهریور ماه سال جاری آغاز شده بود.

حسینی تصریح کرد: تمهیدات لازم در بخش‌های مختلف دانشکده از جمله تامین تغذیه، سرویس ایاب و ذهاب، اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی، در اختیار نهادن وسایل حفاظت فردی همچون ماسک، دستکش لاتکس و محلول‌های ضذدعفونی برای حضور دانشجویان در آزمایشگاه‌های پراتیک و بیمارستان و زیرساخت‌های آموزشی در نظر گرفته شده است و با آمادگی کامل پذیرای دانشجویان و اساتید گرامی باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین پروتکل ستاد مقابله با کرونای استان افرادی که ۲ دز واکسن کووید ۱۹ دریافت کرده با کارت واکسیناسیون مجاز به حضور در دانشگاه هستند.

وی افزود: تا زمان آماده شدن فضای فیزیکی دانشکده پرستاری ۱۲۰ نفر از دانشجویان در سه کلاس درس، ساماندهی شده اند.

حسینی در پایان اضافه کرد:تعداد دانشجویان دانشکده پرستاری مهاباد از سال ۹۸ تاکنون ۱۰۰ دانشجو بوده که با احتساب ۲۰ نفر دانشجوی مهمان هم اکنون ۱۲۰ نفر در این دانشکده در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.