سرپرست فرمانداری سمنان با اشاره به افزایش نظارت و بازرسی از نانوایی‌های این شهرستان گفت: کم‌فروشی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در صدر تخلف‌های نانوایان شهرستان سمنان است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی صمیمیان سرپرست فرمانداری سمنان ابراز داشت: از ابتدای فروردین تا پایان اردیبشهت امسال،۱۷۷ پرونده تخلف در زمینه کم‌فروشی نانوایی‌ها در تعزیرات حکومتی این شهرستان تشکیل شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان اظهار داشت: بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و ضرورت دارد مسئولان و بازرسان با افزایش نظارت‌ها در پاسخ به مطالبه به حق مردم اهتمام ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا مانند استفاده از ماسک، استفاده از کارت خوان برای دریافت هزینه نان جایگزین دریافت وجه نقد، رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط نانوایی از جمله موارد ضروری در دستورالعمل‌های بهداشتی است که نانوایان ملزم به رعایت هستند.

صمیمیان تاکید کرد: در شرایط موجود بی‌توجهی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تهدیدی برای سلامت و ایمنی مردم و جامعه محسوب می‌شود و با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: در کنار افزایش بازرسی‌ها و برخورد جدی با متخلفان برگزاری دوره آموزشی ویژه نانوایان به منظورافزایش کیفیت نان در دستور کار مسئولان مرتبط باشد.

وی ادامه داد: ۱۵۷ نانوایی در شهرستان سمنان فعال است و بازرسی‌های مستمر از نانوایی‌های این شهرستان در زمینه‌های مختلف مانند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کیفیت نان، کنترل توزیع و مصرف آرد با جدیت دنبال می‌شود و و با مصادیق تخلف بدون اغماض و به صورت جدی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.