سرپرست فرمانداری سمنان با اشاره به استقبال شهروندان از واکسیناسیون علیه کرونا گفت: بالغ بر ۷۱.۱ درصد از جمعیت واجد شرایط شهرستان دُز اول و دوم واکسن را دریافت کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی صمیمیان سرپرست فرمانداری سمنان  گفت : حدود ۸۹.۵ درصد جمعیت واجد شرایط شهرستان سمنان دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند.

او ادامه داد: در مجموع از زمان آغاز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تاکنون ۲۴۹ هزار و ۵۱۳ نفر از جمعیت شهرستان سمنان واکسن علیه ویروس کرونا تزریق کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان تصریح کرد: برای پوشش حداکثری در زمینه واکسیناسیون علیه ویروس کرونا با ادارات نیز مکاتبه‌های لازم انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۳۰ نقطه شهر سمنان در زمینه تبلیغات محیطی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در حوزه کرونا اقدام شد و ادارات نیز در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

صمیمیان یادآور شد: به منظور تسهیل در دسترسی به مراکز واکسیناسیون، واحد سیار واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در شهرک خدماتی غرب سمنان راه اندازی شده است.

او بیان کرد: ۹۹ درصد شاغلان نانوایی‌های شهرستان سمنان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند و در این زمینه نیز نگرانی وجود ندارد.

او با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، اظهار داشت: به توصیه متخصصان ضرورت دارد افرادی که علیه ویروس کرونا واکسن زدند نیز از ماسک استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان گفت: روستا‌های شهرستان سمنان نیز با آموزش‌های ارائه شده و انجام واکسیناسیون در زمینه شیوع کرونا با کمترین مشکل مواجه شدند.

۱۰ بیمار با آزمایش قطعی کرونا طی هفته گذشته در کل استان فوت کردند.

طی یک هفته گذشته و از ۱۴ آبان تا ۲۱ آبان ۱۴۰۰ تعداد ۳۷۹ بیمار با تشخیص و یا شک ابتلا به کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان‌های کل استان بستری شدند که از این تعداد ۱۶۱ بیمار با تست مثبت قطعی کرونا شناسایی شدند، در این مدت همچنین در کل استان یک هزار و ۳۳ بیمار با تست مثبت کرونا به شکل سرپایی شناسایی شدند.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.