مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت:مأمورین انتظامی شهرستان ایرانشهر در بازرسی از ۲ تریلر کانتینر دار میزان ۵۰تن شیرخشک صنعتی بدون مجوز کشف کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان، حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی دشمن در سال‌های اخیر تحریم‌های ظالمانه و فشار‌های مضاعف بر اقتصاد و معیشت ملت است، اظهار داشت: تعزیرات حکومتی باهدف ایجاد ثبات و آرامش و با رویکرد پیشگیری از وقوع تخلفات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اقدام به نظارت و بازرسی دارد.

وی افزود: در این راستا مأمورین انتظامی شهرستان ایرانشهر در بازرسی از ۲ تریلر کانتینر دار میزان ۵۰تن شیرخشک صنعتی بدون مجوز کشف کردند.

به گفته این مسئول، پس از ارجاع پرونده به شعبه بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر با عنایت به بازجویی‌های به عمل آمده و عدم ارائه مدارک قانونی شعبه اتهام را محرز دانست و مستند به قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضبط شیر خشک‌های مکشوفه به میزان ۱۳میلیارد و۲۰۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی اظهار کرد: پس از قطعیت یافتن آرای صادره با ارجاع پرونده به شعبه اجرای احکام جهت اجرای حکم، جریمه صادره وصول و به حساب خزانه دولت واریز و در خصوص شیرخشک‌های ضبط شده جهت حمایت از بازار داخلی در شبکه بازار داخلی توزیع شد.
ایشان خاطر شد: در خصوص مدت عمده زمان رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز از زمان ثبت تا اختتام میانگین ۱۵ روز می‌باشد که این در ارزیابی‌ها یک رتبه برتر تلقی میشود.

میرزایی در پایان ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، گران‌فروشی و کم‌فروشی، تقلب و احتکار با شماره ۱۲۴ بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار