جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۷ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شیر خشک قاچاق به ارزش ۱ میلیارد تومان در مرز‌های این استان خبر داد.

 سرهنگ جواد رفیعی جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  در راستای مراقبت و کنترل مرز و برخورد قاطع با هرگونه اقدام غیرقانونی در نوار مرزی، مرزداران استان با اطلاع از فعالیت قاچاقچیان کالا در منطقه مرزی نگور پس از هماهنگی با مقام قضائی و با برنامه‌ریزی عملیاتی موفق شدند، محموله شیرخشک قاچاق را در هنگام ورود به کشور توقیف کنند.

وی افزود: مرزداران پس از چند روز کار هدفمند اطلاعاتی با شناسایی قاچاقچیان، از مسیر تردد و زمان انتقال محموله مطلع و در عملیاتی غافلگیرکننده موفق شدند یک دستگاه خودروی تویوتا را توقیف کنند.
سرهنگ رفیعی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی موفق شدند، ۱۷ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شیرخشک قاچاق را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد ریالی محموله کشف شده قاچاق، خاطرنشان کرد: قاچاق علاوه بر آسیب به اقتصاد کشور، می‌تواند آسیب‌های بسیار جدی بر امنیت روانی و سلامت جامعه وارد آورد و مرزداران استان سیستان و بلوچستان با تمام توان با این پدیده شوم و غیر انسانی برخورد می‌کنند. 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.