فالحی رییس اداره کتابخانه‌های عمومی هویزه  گفت: به مناسبت هفته کتاب با حضور مسئولان زنگ کتاب و کتابخوانی در دبیرستان شهید سواری نیسان نواخته شد.

فالحی رییس اداره کتابخانه‌های عمومی هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز زنگ کتاب و کتابخوانی با حضور بخشدار نیسان، مدیر آموزش و پرورش، شهردار و شورای شهر رفیع و جمعی از مسئولین بخش نیسان در دبیرستان شهید شیخ علی سواری نواخته شد.

او  مطالعه و کتابخوانی را عاملی در جهت نوآوری و ارتقای جایگاه و منزلت انسان‌ها در جامعه عنوان کرد و افزود: انتخاب بهترین شیوه برای زندگی مرهون مطالعه درست، بویژه کتاب آسمانی قرآن کریم بعنوان معجزه جاوید پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و تاسی از رهنمون‌های بزرگان دین است.

فالحی اظهار کرد: همه دانش آموزان می‌توانند در هفته کتاب و کتابخوانی، به صورت رایگان به عضویت کتابخانه‌های عمومی در آمده و از ظرفیت همه کتابخانه‌های عمومی شهرستان هویزه  بهره‌مند شوند.

منصور سیلاوی بخشدار نیسان در این مراسم نیز کتاب خواندن  را یکی از عوامل مهم در سلامت روان دانش آموزان برشمرد و بیان داشت: یکی از عوامل تقویت محبت و صمیمیت بین اولیاء با فرزندانشان کتابخوانی است که باعث ایجاد فضای امن برای فرزندان می‌شود و شخصیت آن‌ها را شکوفا می‌کند.

گفتنی است در شهرستان هویزه  یک کتابخانه  و در  شهر رفیع نیز یک کتابخانه وجود دارد و  همچنین دو مدرسه  پسرانه و دخترانه در بستان هر کدام دارای  یک کتابخانه کوچک هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.