رییس اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند از اجرای ۸۰ فعالیت و برنامه فرهنگی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابوذر اکبری نیا رییس اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند گفت: با درنظر گرفتن وضعیت کرونایی ۸۰ فعالیت و برنامه فرهنگی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان برگزار می‌شود.

او بیان داشت: نواخته شدن زنگ مطالعه در مدارس، برگزاری نشست‌های کتابخوان مدرسه‌ای و کتابخانه‌ای متعدد و بازدید دانش آموزان مدارس به صورت محدود و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از فعالیت‌های حضوری هفته کتاب و کتابخوانی در گتوند است.

اکبری نیا افزود: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، مسابقات نقاشی و رنگ آمیزی، فعالیت‌های جمع خوانی، قصه گویی و نمایشنامه خوانی، تجلیل از کتابخوانان برتر و دیدار با مسئولان شهرستان از دیگر فعالیت‌های حضوری در گتوند هستند.

رئیس اداره کتابخوانه‌های عمومی گتوند تصریح کرد: برگزاری وبینار با موضوعات مختلف شامل تاریخچه کتابخانه‌ها و اهمیت کتاب، دورهمی و شعرخوانی شاعران، مسابقه مجازی فرهنگی و رونمایی از کتاب از جمله فعالیت‌های مجازی کتابخانه‌های عمومی شهرستاتن هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.