در سومین روز از هفته کتاب و کتاب‌خوانی طی آیینی از کتاب زنگ لواشک شامل مجموعه آثار طنز ادبی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دانش آموزان خراسان جنوبی رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: ۵۰ اثر از مکتوبات دانش آموزان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سنین ۸ تا ۱۸ سال استان در قالب کتاب طنز ادبی زنگ لواشک چاپ شده است.

او افزود: فراخوان این مسابقه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش با محوریت داستان کوتاه، داستانک و نمایشنامه نویسی منتشر شده بود.

حمیدی ادامه داد: شب یلدا، قاشق زنی، سفره هفت سین، کف زنی، عمو نوروز، حاجی فیروز از جمله موضوعات مهم این مسابقه ادبی طنز بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: افزایش علاقه بچه‌ها به بحث داستان نویسی، شناسایی استعداد‌های ادبی و حمایت از دانش آموزان نویسنده استان از جمله اهداف برگزاری این مسابقه به شمار می‌رود.

او بیان کرد: در خصوصات موضوعات مطرح شده ۲۹۰ اثر به دبیرخانه  ارسال شد که از این بین ۵۰ اثر منتخب و ۳۸ اثر در قالب کتاب «زنگ لواشک» به صورت ویژه انتخاب و به چاپ رسیده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.