آیت الله نوری همدانی، از مراجع تقلید شیعیان تاکید کردند که مردم مسلمان وظیفه سنگینی در قبال کشتار مردم افغانستان و یمن دارند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان آیت الله نوری همدانی، از مراجع تقلید شیعیان طی سخنانی تاکید کردند که وظیفه سنگینی در قبال کشتار مردم افغانستان و یمن داریم.

ایشان پیش از ظهر امروز چهارشنبه با بیان اینکه امروز فقط با گفتن و نوشتن کار پیش نمی‌رود، بلکه باید تمامی علماء و مردم مسلمان برای دفاع از اسلام با تمام وجود به میدان بیایند، گفتند: جریان افغانستان و کشتن شیعیان و کشتار مردم بی دفاع یمن این‌ها اتفاقات کوچکی نیست و وظیفه ما در قابل این جریان ها خیلی سنگین است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اوضاع مسلمانان در گوشه و کنار جهان ادامه دادند: متاسفانه استکبار جهانی هر روز به شکلی بر علیه اسلام و مسلمانان فتنه به راه می اندازد و طراحی نقشه ها از سوی آمریکا و با پول عربستان سعودی از سوی رژیم کودک کش اسرائیل اجرا می شود؛ شما امروز ببینید در فلسطین، در افغانستان، در بحرین و در یمن چه خبر است.

قابل ذکر است که افغانستان در ماه های گذشته پس از قدرت گیری طالبان در این کشور شاهد حملات خونباری علیه غیر نظامیان خصوصا شیعیان بوده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار