بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شرایط تیم خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد بدرقه، هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار کرد: خدا را شکر تیم وضعیت خیلی خوبی دارد. بچه‌ها برای جبران نتایج ابتدای فصل، انگیزه خیلی زیادی دارند. سرمربی تیم همه بچه‌ها را می‌شناسد. رابطه رفاقتی با بچه‌ها دارد، اما داخل زمین تمرکز روی کار است و بازیکنان باید تلاش ۱۰۰ درصدی خود را به کار بگیرند. نظم، سخت‌کوشی و یک‌دلی سه ضلع مهم برای موفقیت تیم ما هستند.

بازیکن فولاد در مورد این که زمان برگزاری بازی‌های فولاد اگر بازیکنی خوب بازی نکند، باعث عصبانیت نکونام می‌شود، گفت: همان طور که گفتم نکونام در کارش بسیار جدی است. او بیرون از زمین با همه رفیق است؛ مخصوصا با بازیکنان خودش بگو بخند دارد و با همه صمیمی است. ولی داخل زمین بازیکن باید با تمام وجود فقط کارش را انجام دهد و برای موفقیت تیم بجنگد.

بدرقه افزود: دلمان برای هواداران تنگ شده است. بدون آن ها، فوتبال لذت کافی را به آدم نمی‌دهد. به امید خدا که شاهد حضورشان در استادیوم‌ها باشیم. امروز حضورشان در استادیوم به ما روحیه داد و از آن‌ها ممنون هستیم. قول می‌دهیم برای شادی آن‌ها با تمام وجود بجنگیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار