سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به جانباختن پنج نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلای قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت : یکی از جانباختگان مدافع سلامت بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم‌اکنون ۳۳۵ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۱۳ مورد در بخش‌های ویژه و ۱۹ بیمار هم اینتوبه هستند.

او با اشاره به جانباختن پنج نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلای قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت : یکی از جانباختگان مدافع سلامت بود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: مدافع سلامت شادروان بهارک رشیدی مراقب سلامت مرکز بهداشتی، درمانی اعتصام مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه که پس از ابتلا به کرونا و بستری شدن در بیمارستان، جان خود را از دست داد.

 محمدی افزود: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا به ۲ هزار و ۸۵۶ نفر رسید.

او اشاره‌ای به آمار کودکان مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان محمد کرمانشاهی داشت و ادامه داد: الان هفت کودک با علائم کرونا در این بیمارستان بستری هستند.

محمدی گفت: ۱۰۶ بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده که در همین بازده زمانی هم ۱۲۱ مورد پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

محمدی افزود: طی شبانه‌روز گذشته ۳۵ مورد بیمار مثبت بستری و ۵۵ مورد بیمار سرپایی مثبت شناسایی شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.