استاندار گیلان بر ضرورت شناسایی و رفع موانع پیش روی توسعه فعالیت واحد‌های تولیدی این استان تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهر صنعتی رشت و برگزاری کارگروه رفع موانع تولید استان در محل یکی از این واحد‌های تولیدی گفت: صنعت، یکی از مزیت‌های نسبی گیلان است.

او با اشاره به کارگران پرشماری که در این واحد‌ها فعالیت دارند، رسیدگی به مسائل کارگری، کارفرمایی و نیز نقش آفرینی حمایتی دولت را از اهداف خود در بازدید میدانی از مجموعه‌های صنعتی استان عنوان کرد.

استاندار شناسایی و رفع موانع پیش روی توسعه فعالیت این واحد‌ها را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: چنانچه برطرف کردن مشکلات نیازمند رایزنی و پیگیری از مقامات ملی باشد، به طور قطع این مهم انجام می‌شود و در صورت نیاز از وزیر صمت برای سفر به گیلان دعوت خواهم کرد.

عباسی رسیدگی و اهتمام به رفع تنگنا‌های توسعه فعالیت واحد‌های تولیدی را جزء سیاست‌های دولت سیزدهم اعلام کرد و افزود: دست تولیدکنندگان که زمینه ساز به گردش درآوردن چرخ اقتصادی و اشتغال هستند را به گرمی می‌فشارم.

او به بازدید امروز خود از یکی از کارخانه‌های تولید کاغذ و مقوا و نیز ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف استان به ویژه در بخش استفاده از ضایعات کاغذ اشاره کرد و یادآور شد: تولیدکنندگان و صنعتگران با دلگرمی و انگیزه بالا به کار و فعالیت خود ادامه دهند و مسئولان نیز از آنان پشتیبانی می‌کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه بایستی تا پایان امسال میزان تحقق شعار نامگذاری شده از سوی رهبر انقلاب و توفیقات حاصله را در هر بخش اعلام کنیم؛ خطاب به اعضای کارگروه رفع موانع تولید استان تصریح کرد: وظیفه سنگینی بر عهده دارید، چراکه حرف‌های بیان شده در این جلسات، شعاری نیست و باید به آن‌ها جامه عمل پوشانده شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.