رومینا راموس، سفیر بولیوی در ایران که در سفری دو روزه به اصفهان آمده در دیدار با استاندار، برگسترش تبادلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مشترک تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در دیدار با رومینا راموس سفیر بولیوی در ایران با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان اصفهان در بخش‌های گردشگری، صنعتی، دانشگاهی و فرهنگی خاطرنشان کرد: اصفهان، جهان‌شهری است با سابقه تمدنی ژرف که همواره در طول تاریخ به مدد مردمان سختکوش و صاحبان کرامت، اندیشه، خردمندان، دلاوران و استعداد‌های ذاتی بی بدیلش به خود بالیده و می‌بالد.

او  افزود: در ایران به ویژه در اصفهان که پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی است نام کشور بولیوی با نام “سیمون بولیوار” رهبر انقلابی و شهیر درهم تنیده شده است.

استاندار اصفهان گفت: به روابط گسترده با کشور‌های عضو جنبش عدم تعهد امیدواریم و با توجه به ارتباط گسترده بین هیات‌های دیپلماتیک کشور‌های ایران و بولیوی بی‌شک در آینده شاهد رویداد‌های مهم و خوبی برای هر دو ملت خواهیم بود.

مرتضوی با اشاره به اینکه رومینا راموس بهمن سال گذشته برای بار دوم به عنوان سفیر بولیوی در ایران انتخاب شده تصریح کرد: سفیر بولیوی در سفر دو روزه به اصفهان آمده تا با تعامل و شناخت‌های ایجاد شده بین دو کشور، شرایط اجرایی شدن تفاهم نامه‌های امضا شده در حوزه تجاری، سیاسی و فرهنگی را فراهم کند.

رومینا راموس سفیر بولیوی نیز در این دیدار با تاکید بر فراهم کردن بستر توسعه روابط بین دو کشور گفت: با گسترش روابط دو کشور به ویژه مبادلات تجاری و اقتصادی، زمینه گسترش روابط دو جانبه بین کشور‌های ایران و بولیوی بسیار قوی‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار