مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان از فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  حجت السلام مهدی پودینه مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستاندر نشست مشترک با مولوی ابومصطفی سالارزهی مسئول دارالقرآن مسجد مکی و یکی از اساتید پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از فراخوان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان خبر داد و بیان داشت: مسابقات قرآنی مدهامتان برند فعالیت قرآن در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور است.

مدیر ستادهماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری با بیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان پس از ۱۴ دوره به بلوغ رسیده و قرار است پانزدهمین دوره آن را در استان برگزار کنیم، ادامه داد: مسابقات قرآنی مدهامتان زمینه ساز شکوفایی استعداد‌ها پنهان در دل مسجد است.

پودینه یادآور شد: جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مرحله استانی این جشنواره به صورت مجازی و با ارسال فایل برگزار می‌شود، اظهارداشت: علاقمندان می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir و عضویت در کانون فرهنگی و هنری مسجد خود، در ناحیه کاربری به بخش فعالیت‌های من مراجعه کرده و با انتخاب مدهامتان به صفحه ارسال فایل هدایت شوند.

پودینه گفت: ۳۰ آذر؛ آخرین فرصت برای ثبت نام و ارسال آثار به سامانه بچه‌های مسجد است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار