بازیکن سابق تیم فوتبال منچستر یونایتد گفت: کریستیانو رونالدو همیشه پس از پایان تمرین تیم نیز در زمین می‌ماند و تمرینات سنگینی را انجام می‌داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، پاتریس اورا،  بازیکن سابق تیم فوتبال منچستریونایتد در گفت و گو با شبکه Talk Sport درباره خصوصیات فردی کریستیانو رونالدو گفت: رونالدو انسانی بسیار بخشنده و مهربانی است، اما بعضی از مردم این خصوصیات او را نمی‌بینند. من هیچ وقت علاقمند نیستم که با او ناهار بخورم چرا که من دوست دارم گوشت مرغ بخورم، در حالی که رونالدو فقط سالاد استفاده می کند و تنها نوشیدنی که او استفاده می‌کند نیز آب است. او همیشه پس از پایان تمرین تیم نیز در زمین می‌ماند و تمرینات سنگینی انجام را می داد.

جورجیو بارون، سرآشپز ایتالیایی سابق رونالدو در گفت و گو با نشریه میرور انگلیس در خصوص رژیم غذایی او گفت: راز رژیم غذایی رونالدو در غذا‌های گران قیمت نیست، بلکه در سالم بودن نهفته است. من برای او غذا‌های ارگانیک مثل ماهی، مرغ، گوشت گوساله، تخم مرغ، آووکادو، روغن نارگیل و برنج قهوه‌ای درست می‌کردم، همچنین او سعی می‌کرد غذا‌هایی پروتئینی را بیشتر مصرف کند و غذا‌های دارای قند، چربی و کربوهیدرات را استفاده نکند.

او خاطرنشان کرد: رونالدو علاوه بر غلات و سالاد، به غذا‌های دریایی مانند میگو و اختاپوس نیز علاقمند بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار