در هفته ششم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم فوتبال استقلال خوزستان به مصاف شاهین بوشهر می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سهراب بختیاری زاده سرمربی استقلال خوزستان در آستانه دیدار این تیم در هفته ششم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با شاهین شهرداری بوشهر گفت: جای تیم شاهین بوشهر جایش در وضعیت کنونی جدول نیست، طبق بررسی و آنالیز ما از فیلم بازی‌های شاهین، دارای بازیکن‌های با کیفیت و تیم بسیار خوبی هستند.

او بیان داشت: شاهین جز تیم‌هایی هستند که در هفته‌های آینده شرایط بهتری را در جدول پیدا می‌کنند و کیفیت بهتری از این تیم خواهیم دید و ما در هفته گذشته توانستیم بازی سنگینی را برنده شویم، تمام تلاش ما این است که همین روند را ادامه دهیم.

بختیاری زاده افزود: ما به دنبال بردن هستیم هرچند که چند مصدوم داریم، اما شک ندارم بازیکن‌های جایگزین با روحیه و با انگیزه فراوان می‌توانند به تیم کمک کنند و البته در جریان بازی ممکن است هر اتفاقی بیفتد، ولی چیزی که برای ما مهم است ۹۰ دقیقه تمرکز و جدی بودن است و به امید خدا ختم به برد و کسب سه امتیاز دیگر برای ما باشد.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: در این یکی دو هفته شرایط تیم با آرامش همراه بوده و تمرینات خیلی خوب برگزار شد، هر چند که هنوز مشکلاتی هست، اما ان شاءالله با درایت بابادی مدیرعامل باشگاه که واقعا سخت در حال کارکردن هستند و همچنین اعضای هیئت مدیره مشکلات در هفته‌های آینده کمتر می‌شوند تا با شرایطی بهتری کارمان را انجام دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.