بختیاری زاده گفت: ما برای تقابل با استقلال ملاثانی به خوبی آماده است، فرصت مناسبی داریم تا اولین سه امتیاز این فصل را به دست بیاوریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سهراب بختیاری زاده سرمربی استقلال خوزستان گفت: از چهار بازی گذشته ما در سه بازی مستحق برد بودیم، ولی از داوری ضربه خوردیم و این باعث شد نتایجی که حق ما بوده رقم نخورد.

او بیان داشت: مقابل شمس آذر می‌توانستیم پیروز رقابت باشیم که پنالتی‌های ما دیده نشد، مقابل تیم فوتبال خیبر خرم آباد هم آن اتفاقات افتاد و مقابل آرمان گهر هم صحنه‌های بحث برانگیزی رقم خورد هر چند که در دیدار برابر آرمان گهر خوب نبودین چیزی که برایمان جای سوال دارد.

بختیاری زاده با بیان اینکه ما هفته گذشته مقابل آرمان گهر بد بودیم و البته ۳ مصدوم هم داشتیم تا جایی که از هافبک وسط به عنوان دفاع آخر استفاده کردیم و آن گل دقایقی ابتدایی کار را برای ما سخت کرد، تصریح کرد:  استقلال ملاثانی تیمی جنگنده است و کادر این تیم توانسته تیمی جوان و پرتلاش راهی رقابت‌ها کند.

سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: فصل گذشته این تیم عملکرد خوبی داشته است و ما برای تقابل با استقلال ملاثانی به خوبی آماده است، فرصت مناسبی داریم تا با انجام یک بازی منظم و منسجم اولین سه امتیاز این فصل را بدست بیاوریم.

او گفت: قطعا بازی برای هر دو تیم شرایط خاص خودش را دارد. در این بازی هم چند مصدوم داریم، اما بازیکنان جایگزین با انگیزه بالا آماده حضور در میدان هستند، با تمرینات منظمی که در این هفته داشتیم هم قسم شده ایم تا با تلاش زیاد پیروز این رقابت باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.