نایب رئیس انجمن صنفی مالکان ناوگان اتوبوس‌های مسافربری خراسان رضوی گفت: مجوز حرکت اتوبوس‌های مسافربری با ۸۰ درصد گنجایش صندلی‌ها اخیرا اجرایی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدعلی وارسته نایب رئیس انجمن صنفی مالکان ناوگان اتوبوس‌های مسافربری خراسان رضوی گفت: انجمن صنفی مالکان ناوگان مسافربری خراسان رضوی اواخر سال ۱۳۹۸ در پی بحران شیوع ویروس کرونا با هماهنگی مسوولان استان به مدت ۲ ماه پایانه مسافربری مشهد را تعطیل کرد.

او افزود: پس از آن مدت نیز اتوبوس‌های مسافربری در خراسان رضوی فقط ۵۰ درصد گنجایش خود را به مسافران عرضه کردند که البته ظرف یک سال هیچ مسافری وجود نداشت.


بیشتر بخوانید


نایب رئیس انجمن صنفی مالکان ناوگان اتوبوس‌های مسافربری خراسان رضوی ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی در جریان ممنوعیت سفر و محدودیت‌های ناشی از بحران کرونا همزمان با به کارگیری ۵۰ درصد گنجایش هواپیما‌های مسافربری، نرخ بلیت سفر هوایی را به بالای ۱۰ میلیون ریال رساندند و این در حالی است که مالکان ناوگان اتوبوس‌های مسافربری ظرف همین مدت نرخ کرایه خود را تنها به میزان ۵۰ درصد نسبت به سال ۱۳۹۸ افزایش دادند که بسیار پایین‌تر از میزان افزایش نرخ بلیت هواپیماست.

وارسته بیان کرد: هم‌اینک در دوره کنونی نیز که مجوز سفر با ۸۰ درصد گنجایش برای اتوبوس‌ها صادر شده نگران موج ششم شیوع ویروس کرونا هستیم که ممکن است دوباره سیر و سفر‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.


انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.