طی ۷ ماهه نخست امسال، ۱۷ میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به هزار و ۹۹۵ مددجوی تحت حمایت چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهباز امینی مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۷ ماهه نخست امسال، ۱۷ میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به هزار و ۹۹۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شد.

او افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای رفع و یا کاهش مشکلات اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت در قالب وام‌های حمایتی، مسکن (تعمیرات، خرید و احداث)، اشتغال و خودکفایی و درمان پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید


امینی بابیان اینکه تسهیلات پرداختی از محل این صندوق بدون کارمزد با بازپرداخت بلندمدت در نظر گرفته شده است اضافه کرد: مددجویان پس از ارائه درخواست به کارشناسان این نهاد و مددکاران جهت دریافت وام به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت معرفی می‌شوند.

او ضمن دعوت از مردم استان برای افتتاح حساب در این صندوق اضافه کرد: پرداخت تسهیلات علاوه‌بر اینکه گرهی از مشکلات نیازمندان را باز می‌کند می‌تواند زمینه خودکفایی آن‌ها را نیز فراهم کند.

امینی گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای ایجاد زمینه اعطای وام به نیازمندان به شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در ادارات کمیته امداد در سطح استان و یا به سایت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار