جانشین انتظامی استان ایلام:

امنیت مردم اولویت اصلی فعالیت‌های پلیسی است

سرهنگ نجفی با بیان اینکه پذیرفتن مسئولیت باید در راستای خدمت به مردم باشد، گفت: امنیت مردم اولویت اصلی فعالیت‌های پلیسی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،  سرهنگ حسین نجفی،جانشین انتظامی استان ایلام در جمع معاونان، روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه، اظهار داشت: یگان‌های انتظامی استان باید با برنامه ریزی مدون و هدفمند و با تلاش‌های بیش از پیش، رفع دغدغه‌ها مردمی را در حوزه‌های مختلف در دستور کار خود قرار دهند.

او با بیان اینکه امنیت مردم اولویت اصلی فعالیت‌های پلیسی است، افزود: جلب مشارکت و اعتماد سازی مردم، مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی هستند که پلیس به دنبال جذب و حفظ آن‌ها است.

جانشین انتظامی استان ایلام، ادامه داد: تدوین برنامه‌های به روز و کارآمد برای پیشبرد اهداف در هر سازمانی در اولویت قرار دارد و نیروی انتظامی همواره با برنامه ریزی دقیق و هدفمند و با استفاده از تجربیات در حفظ حقوق شهروندان تلاش کرده است.

او تصریح کرد: برخورد با هنجارشکنان اجتماعی از جمله سارقان، فروشندگان مواد مخدر، افراد شرور و ... در قالب طرح‌های هدفمند می‌تواند به افزایش سرمایه‌های اجتماعی پلیس کمک کند.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه پذیرفتن مسئولیت باید در راستای خدمت به مردم باشد، گفت: افتخار پلیس خدمت رسانی مطلوب و بی منت به مردم است، لذا اشراف اطلاعاتی و تسلط فرماندهان و کارکنان پلیس بر حوزه‌های استحفاظی و بهره گیری از ظرفیت سایر نهاد‌ها برای پیشگیری از جرائم بسیار موثر و حائز اهمیت است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.