مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس از اتمام فرآیند خرید تضمینی سیب صنعتی در استان فارس بدون افت و ضایعات و کمترین بار هزینه برای دولت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هدایت اله رحیمی مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: خرید تضمینی سیب صنعتی در پنج شهرستان سپیدان، اقلید، آباده، بوانات و شیراز از ۲۴ مهرماه آغاز شده و در مجموع ۴ هزار و سیصد تن سیب درختی صنعتی از باغداران استان تا پایان دهم آبان ماه خریداری شد.

او افزود: بدلیل نظارت مستمر سازمان و عملکرد خوب همکاران فعال در مراکز خرید شهرستان‌ها علی‌رغم اینکه نوع خرید سیب صنعتی (درجه سه) بود، ولی هیچگونه افت و ضایعاتی در مراکز خرید ایجاد نشد و همچنین با تدابیر اندیشه شده شبکه تعاون روستایی استان فارس خرید تضمینی سیب صنعتی را با کمترین هزینه برای دولت انجام داده است و که این دو موضوع از نکات مهم اجرای فرایند خرید بود.

مدیرسازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: سیب خریداری شده به تنها کارخانه کنسانتره در استان فارس ارسال شد و با توجه به حجم تولید محصولات مختلف باغی در استان احداث صنایع تبدیلی از ضروریات است تا باغدار و کشاورز استان بتواند سهمی در ارزش افزوده ایجاد کند.

رحیمی بیان کرد: سازمان تعاون روستایی استان فارس با دارا بودن شبکه گسترده در ۳۴ شهرستان تحت پوشش، همراه و همگام با نیاز کشاورزان اقدامات حمایتی را در دستور کار خود قرار می‌دهد تا به وظیفه حمایتی خود از کشاورزان به نحو مطلوب عمل کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.