عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران تقاضا دارم که در قرارگاه اجتماعی معضل پارک‌ها را جدی بگیرد و اقدامات خودِ را به شورا گزارش دهد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،سوده نجفی عضوٍ شورای شهر تهران در بیست و چهارمین جلسه علنی در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: در بازدیدی که از منطقه ٩ داشتم، مشکلاتی رو مشاهده کردم، یکی از معضلات ان منطقه پارک المهدی است که آسیب‌های اجتماعی فراوانی دارد، در آنجا کیوسک نیروی انتظامی هم وجود داشت، اما عملا کار خاصی انجام نمی‌شد که از رییس پلیس تهران می‌خواهم نظرات بیشتری بر پارک‌ها داشته باشند.

وی ادامه داد: از شهردار تهران تقاضا دارم که در آن قرارگاه اجتماعی  معضل پارک‌ها را جدی بگیرند، معضل دیگر میدان فتح بود که ترافیک زیاد است و موضوع تملک سوله‌های آموزش و پرورش در آنجا مطرح است تا ترافیک کاهش پیدا کند.

نجفی گفت: نگه داشت برج آزادی به عهده شهرداری تهران است، اما متاسفانه تملک آن به دست بنیاد فارابی است که از شهردار می‌خواهم اقدامی را انجام دهند، معضل دیگر کافی نبودن فضای سبز در آنجا بود که باید فکری شود.

وی تاکید کرد: ایستگاه مترو در محله شهید دستغیب وجود نداشت و اتوبوس‌ها فرسوده بودند، لطفا شهردار تهران اقدامات خود را به شورا گزارش دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
تو پارکای خلافکارا باید چمنا رو طوری تپه ای ساخت که کسی نتونه توش بخوابه و اطراق کنه
آخرین اخبار