معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : کمیسیون ماده پنچ، نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار در روند عمرانی و توسعه پایدار شهری استان دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : مسئولان شهری و مدیران موظف هستند به دلیل اهمیت نقش کمیسیون، کمک به مدیریت شهری و اتخاذ تصمیمات راهبردی در نشست‌ها و جلسات کمیسیون حضوری فعال داشته باشند.

او گفت : مسئولیت این کمیسیون توسط استاندار به معاون هماهنگی امور عمرانی تفویض شده، ولی مدیران باید شخصاً در جلسات کمیسیون ماده پنچ شرکت کنند و این اختیار را ندارند که حق شرکت را به معاونین خود تفویض کنند.

فخری افزود: کمیسیون ماده پنچ می‌تواند به صورت قانونمند؛ محلی برای درآمد شهرداری‌ها به ویژه شهرداری کرمانشاه باشد تا بتوانند ضمن انجام امور و کار‌های خود به توسعه فضای شهری نیز کمک کند.

او ادامه داد: مسئولان شهرداری کرمانشاه باید در جریان کم و کیف این کمیسیون به صورت دقیق قرار گیرند و با حضوری مستمر و فعال در جلسات آن به دنبال اجرای ایده‌های مختلف با هدف عمران و توسعه شهری باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: در جلسات کمیسیون ماده پنچ می‌توان برنامه‌های هدفمند و راهبردی به منظور احیا بافت شهری کرمانشاه و کمک به حفظ میراث تاریخی و فرهنگی اجرایی کرد لذا حضور در جلسات این کمیسیون از سوی مدیران ذیربط و مسئولان شهری بسیار مهم و اثربخش است.

او افزود: ضرورت دارد که طرح‌ها در کمیسیون ماده پنچ به نحوی تصویب شود که علاوه بر کمک به توسعه شهری و ساخت و ساز‌های زیبا، توجه ویژه به اصول کیفی در ساخت را نیز را به دنبال داشته باشد.

فخری از مدیران استان خواست که تا آخرین روز کاری به تلاش و پیگیری خود برای حل مشکلات مردم ادامه دهند.

او گفت: همانطوری که استاندار کرمانشاه با تشکیل جلسات و سفر‌های مختلف به شهرستان‌ها با جدیت پیگیر امور هستند و ذره‌ای از جدیت ایشان نسبت به قبل کم نشده است لذا مدیران نیز باید این نوع تلاش و پیگیری را سرلوحه کاری خود قرار دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.