معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از ابتدای مهرماه تا هفته سوم آبان ماه ۱۴۰۰ دانش آموز یزدی به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، شریفی، معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از ابتدای مهرماه که مدارس در بخشی از واحد‌ها به صورت حضوری و برخی غیر حضوری آغاز شد تا هفته سوم آبان ماه بر اساس تست پی سی آر ۱۴۰۰ مورد دانش آموز بیمار مبتلا به کرونا و بیش از ۳۰۰ نفر از کارکنان و معلمان در سیستم ما ثبت شده است.

او افزود: همین موضوع باعث نگرانی از انتقال بیماری هم سطح واحد‌های آموزشی و هم سطح خانه‌ها می‌شود.

معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی یزد در بحث واکسیناسیون دانش آموزان بیان داشت: پوشش واکسیناسیون ۱۲ تا ۱۸ سال نوبت اول ۸۲ درصد و دو نوبت ۴۲ درصد است که این ۴۲ درصد باید افزایش یابد تا ایمنی نسبی داشته باشیم.

شریفی اظهار داشت: در خصوص نظارت بر واحد‌های آموزشی حضوری بر اساس آخرین آمار میزان فاصله گذاری مناسب ۴۰ درصد استفاده از ماسک ۶۵ درصد و تهویه مناسب ۵۵ درصد است که نیازمند ارتقاء است تا بتوانیم یک آموزش همراه با سلامت در مدارس داشته باشیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۷:۴۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
باشگاه خبرنگاران جوان حق داری پیام منو منتشر نکنی...
همینجا پیام رو مجدد مینویسم و عکس میگیرم بعد در اینستا منتشر میکنم که شما هم به عنوان مسول پیگیری کوتاهی میکنید.
باز هم میگم دبستان ذکیه پشت سیلو به زور دانش آموزان مقطع ابتدایی رو در هفته دوبار اجباری میاره مدرسه...این باعث شد فرزندم کرونا بگیره و کل خانواده درگیر کرونا بشیم و الان یکی از بچه های من در بیمارستان بستری شده...الان کی باید پاسخگو باشه؟؟؟هزینه های ما رو کی پرداخت میکنه؟؟؟
چرا هیچ مسئولی رسیدگی نمیکنه؟؟؟؟