شهردار گناباد گفت: بعد از بیست سال با پیگیری‌هایی متعددی که انجام شد، ترفیع درجه شهرداری گناباد از درجه هفت به هشت ابلاغ شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید زارع حسینی شهردار گناباد گفت: آخرین ترفیع شهرداری گناباد در تاریخ اول اردیبهشت ماه ۱۳۸۰ بود که امروز بعد از گذشت بیست سال به رتبه ۸ ترفیع یافت.

او افزود: سه شاخص جمعیت، درآمد شهرداری و تقسیمات کشوری که شامل درجه استانداری، فرمانداری و بخشداری منطقه هست اهمیت زیادی در افزایش رتبه بندی دارد.


بیشتر بخوانید


شهردار گناباد ادامه داد: رتبه بندی شهرداری‌ها از سوی وزارت کشور ابلاغ شده که شامل ۱۲ درجه می‌باشد که درجه یک این رده‌بندی مربوط به شهرداری‌های تازه تأسیس بوده و درجه ۱۲ نیز مربوط به کلانشهر‌ها از جمله مشهد، اصفهان، تبریز  است.

زارع حسینی با بیان اینکه این ارتقا درجه گام موثری در پیشرفت خواهد بود بیان کرد: تاثیرات ارتقای درجه در حوزه افزایش بدنه سیستم نیروی شهرداری، افزایش کارشناسان و افزایش اداره‌ها و واحد‌ها و همچنین افزایش تعداد معاونت‌های شهرداری خواهد بود.

او تصریح کرد: جذب اعتبارات ملی و استانی، جذب ماشین‌آلات سنگین، ماشین‌آلات آتش‌نشانی و تجهیزات و ادوات سنگین آتش‌نشانی از دیگر مزایای ارتقای درجه شهرداری گناباد می‌باشد، این درجه برای شهرداری گناباد تثبیت شده است و امکان کاهش رتبه وجود ندارد.

انتهای پیام//ح. ص.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.