در ۲۴ ساعت گذشته کلانشهر اراک فوتی کرونا نداشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: در ۲۴ ساعت گذشته کلانشهر اراک فوتی کرونا نداشت.

جمالیان افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی (شهرستان ساوه) گزارش شده است که با این حساب تعداد فوتی‌ها در اثر این بیماری در استان به ۲ هزارو ۹۴۲ نفر رسیده است.

او اضافه کرد: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۲مورد جدید ابتلا در استان مرکزی شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۱۰۴ هزارو۴۰۹ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک بیان کرد: از تعداد ۱۰۲ مورد جدید در استان مرکزی ۱۷ نفر از بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

او اضافه کرد: ۸۵ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند هم به صورت سرپایی بوده اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

جمالیان تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی (شهرستان ساوه) گزارش شده است که با این حساب تعداد فوتی‌ها در اثر این بیماری در استان به ۲ هزارو ۹۴۲نفر رسیده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.