وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز تجمیعی واکسیناسیون تختی نژاد که با همکاری سپاه و نیرو‌های بسیج فعالیت می‌نماید، بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز به همراه فرمانده سپاه استان هرمزگان، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و جمعی از مسئولین از مرکز تجمیعی واکسیناسیون تختی نژاد که با همکاری سپاه و نیرو‌های بسیج فعالیت می‌نماید، بازدید کرد.

 وزیر بهداشت طی بازدید از این مرکز گفت: حماسه حضور جوانان در عرصه‌های جهادی و ایجاد حماسه ملی نشان دهنده لایه‌های پنهان انقلاب و جوانان پرشوری است که علی‌رغم همه تبلیغات فضا‌های مجازی و رسانه‌های معاند و ضد انقلاب که درصدد هستند نشان دهند مردم با انقلاب نیستند، همواره یار و یاور انقلاب هستند و کشورعزیزشان ایران را دوست دارند و پیرو راه شهدا و سردار شهید قاسم سلیمانی هستند و این شروعی برای ادامه کار‌های انقلابی در کشور خواهد بود.

وزیر بهداشت طی این بازدید از فرمانده سپاه هرمزگان، برادران و خواهران بسیجی که این حماسه جهادی را آفریده اند، تقدیر کرد و گفت: بندرعباس رتبه برتر واکسیناسیون کشور را دارد و این مرهون تلاش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و نیرو‌های جهادگر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.