معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از اقدامات ستاد مقابله با کرونا در هرمزگان برای مقابله با این بیماری قدردانی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، کمال حیدری ، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که بصورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد؛ گفت: موارد بستری در هرمزگان کاهش مستمری داشته و موارد فوت نیز در هفته اخیر در این استان کاهش محسوسی داشته است.

حیدری افزود: شمار موارد بستری و مرگ و میر بر اثر کرونا در هرمزگان از متوسط کشور کمتر است.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان هم پس از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا و در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در بندرعباس گفت: اکنون یازده شهرستان استان در وضعیت آبی و شهرستان‌های بندرعباس و بستک در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

علی رئوفی با بیان اینکه وضعیت فعلی در استان شکننده است از مردم خواست شیوه نامه‌های بهداشتی همچون زدن ماسک، پرهیز از شرکت در تجمعات و شستن مرتب دست‌ها را رعایت کنند.

او با بیان اینکه هرمزگان اکنون در زمینه بیماری‌هایی همچون آنفلوآنزا و بیماری‌های عفونی با افزایش روبروست؛ گفت: در آبانماه ۱۳ فوتی بر اثر کرونا در استان ثبت شده است که پنج روز بدون ثبت فوتی سپری شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: فرمانداران پیگیری‌های لازم برای واکسیناسیون اصناف را انجام دهند و شمار کمی از کارکنان دولت که واکسن کرونا دریافت نکرده اند نیز در اسرع وقت برای واکسیناسیون به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

انتهای پیام /ز

برچسب ها: کرونا ، آنفولانزا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.