ویژه برنامه «با کتاب شادتری» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با موضوع کتاب در مشهدالرضا (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید مجتبی منتظری رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب، ۱۶ عنوان برنامه در سطح محلات و مناطق مختلف شهر و کانون‌های فرهنگی برگزار می‌شود که محوریت آن کارگاه‌هایی آموزشی، دورهمی‌های فرهنگی و خوانش، اکران شهری، تجهیز و توسعه کتابخانه‌ها و مسابقه خواهد بود.

او افزود: جشن کتاب و کتابخوانی به صورت یکپارچه در مناطق سیزده‌گانه شهرداری توسط ادارت فرهنگی و اجتماعی، تشکل‌های فرهنگی و فرهنگسرا‌ها برگزار خواهد شد، همچنین اکران طرح‌های گرافیکی در بیلبورد و استرابورد‌های شهری از جمله اقدامات هفته کتاب خواهد بود.


بیشتر بخوانید



رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: اجرای پرفورمنس‌های شهری، تولید تیزر‌های متنوع با هدف معرفی کتابخانه‌های فرهنگسرا‌ها و تجهیزکتابخانه‌های فرهنگسرا‌ها در هفته کتاب محقق خواهد شد.

منتظری تاکید کرد: هشت روایت تا بهشت، کتاب نردبان مهارت، یک لقمه کتاب، کارگاه مادران قصه گو، برنامه یک عصریک نویسنده، کافه کتاب، کارگاه آموزشی داستان نویسی، صندلی کتاب، نذرکتاب از دیگر عناوین این پروژه است که به صورت موضوعی در فرهنگسرا‌ها و کانون‌های فرهنگی شهرداری مشهد برگزار و پذیرای مردم کتابخوان مشهد خواهد بود.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.