مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه دیتای همراه و پایداری شبکه ارتباطات سیار در لالی با اجرای عملیات فنی و تخصصی خبر داد.

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: با توجه به مصرف روز افزون مردم از اینترنت تلفن همراه جهت آموزش و انجام کار‌های روزمره و لزوم ارائه خدمات بهینه به مشترکان، با تلاش و همکاری کارشناسان حوزه شبکه و سیار مخابرات منطقه خوزستان و همکاران در مخابرات لالی، عملیات افزایش پهنای باند به منظور پایداری ارتباطات سیار و افزایش سرعت اینترنت همراه اول در شهرستان لالی انجام شد.

او افزود: این عملیات با کابل کشی فیبر نوری، تأمین و نصب تجهیزات فنی سیستم‌های انتقال و با فراهم کردن بستر ارتقای تکنولوژی سایت‌های همراه اول و همچنین با برگردان پهنای باند خروجی ۲ گیگابیت به ۱۰ گیگابیت، شبکه تلفن همراه شهرستان لالی و توابع ۵ برابر افزایش یافت.

فلاح زاده بیان کرد: با افزایش ۵۰۰ درصدی پهنای باند، ضمن پایدار شدن و بهبود کیفیت شبکه ارتباطات سیار، مشترکان همراه اول در شهرستان لالی و توابع جهت استفاده بهینه از خدمات اینترنت تلفن همراه بر بستر گوشی‌های هوشمند با سرعت بالاتر بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.