مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از اعزام ورزشکاران نابینا و کم بینای استان به رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور برای اولین بار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی، عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: برای اولین بار امروز ورزشکاران نابینا و کم بینای استان به رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور که در بندرعباس برگزار می‌شود اعزام شدند.

او افزود: در آیین بدرقه ورزشکاران معلول استان به رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور مدیران کل بهزیستی، ورزش و جوانان، معاون توانبخشی بهزیستی استان، رئیس هیئت‌های ورزشی نابینایان و کم بینایان و خانواده‌های این ورزشکاران در اداره کل ورزش جوانان حضور داشتند.

عرب نژاد اظهار کرد: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور به میزبانی بندرعباس از ۲۴ تا ۲۹ آبان ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی تصریح کرد: کاروان ورزشکاران نابینا و کم بینای استان با حضور ۷ ورزشکار که شامل ۴ آقا و ۳ خانم هستند در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

او ادامه داد: فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی نابینایان و کم بینایان استان در هفت ماه نخست امسال شامل شرکت در چالش مجازی بیا با هم ورزش کنیم و کسب مقام اول تیمی کشوری و مقام‌های اول و سوم انفرادی، فعال کردن تمرینات رشته‌های دو و میدانی، شطرنج و گلبال استان در دو گروه آقایان و بانوان، استعدادیابی شطرنج در گروه سنی ۱۳ تا ۱۶ سال آقایان و بانوان، برگزاری جشنواره استعداد یابی دو و میدانی در شهرستان طبس و برگزاری همایش کویرنوردی خانوادگی در شهرستان طبس بوده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.