معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از اعزام تیم جودو بانوان و آقایان استان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

قطبی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تیم‌های جودو بانوان و آقایان استان در رده سنی نوجوانان و جوانان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

او افزود: این مسابقات از تاریخ ۱۶ تا ۲۰ مهر ماه در بخش بانوان و ۲۰ تا ۲۴ مهر ماه در بخش آقایان برگزار می‌شود.

قطبی ادامه داد: گفتنی است در رده سنی نوجوانان در بخش بانوان، سپیده طاهری، ندا بخشی پور و راضیه سبزه کار به سرپرستی ریحانه ضامن و مربیگری اعظم صامعی نیا و در رده سنی جوانان فاطمه کوچی، مهدیه یوسفی و مرضیه سبزه کار به سرپرستی ریحانه ضامن و با مربیگری مائده محمدی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین در رده سنی نوجوانان در بخش آقایان، مهدی اسماعیلی، سید محمد خاتمی، پویا راعی فر، امین دانشمند، امیر حسین پوستینی، عرفان سعادتی، امیر حسین شهیدی و سعید غلام نجف به سرپرستی و مربیگری محسن ثابت ایمانی و امین کارکن راهی مسابقات می‌شوند.

او در پایان بیان کرد: در رده سنی جوانان نیز در بخش آقایان، حمید رضا کارگر، محمد کوهی، پوریا خسروی، پوریا علیجانی، محمد مهدی باغی زاده، الیاس بصیر و محمدامین چراغ به سرپرستی و مربیگری مجتبی فیاض زاده به مسابقات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.