نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که برای بازگرداندن اسرائیلی‌های دستگیر شده در ترکیه تلاش می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که هر کاری انجام می‌دهد تا دو اسرائیلی دستگیر شده در ترکیه را بازگرداند.

 نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ابتدای جلسه کابینه در روز یکشنبه گفت که این رژیم تلاش زیادی برای کمک به «ناتالی» و «موردی اوکنین»، صهیونیست‌هایی که پس از گرفتن عکس از کاخ رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دستگیر شدند، انجام می‌دهد.

بنت ادعا کرد که این افراد بی گناه هستند و به طور تصادفی در یک موقعیت پیچیده قرار گرفتند. او در ادامه گفت: «ما هر کاری انجام می‌دهیم تا موضوع را به نتیجه برسانیم».

او همچنین گفت که با خانواده بازداشت شدگان و همچنین یائیر لاپید، وزیر امور خارجه و افراد دیگری در مورد این مسئله گفتگو کرده است.

این دو صهیونیست پیش از این در ترکیه دستگیر شده و بنا به اعلام دادگاه تا زمان تشکیل جلسه‌شان که حداقل ۲۰ روز دیگر خواهد بود، در زندان خواهند ماند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه پلیس این کشور دو صهیونیست را روز جمعه در حالی که از برج چاملیجا مشغول عکاسی از کاخ ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان بودند دستگیر کرده است. دو شخص دیگر با این صهیونیست‌ها بودند که اهل ترکیه بوده اند و اتهامات سیاسی نیز داشته اند.

بنابر اعلام رسانه‌های دولتی ترکیه این دو فرد جاسوس هستند؛ هر چند مقامات رژیم صهیونیستی آن را نپذیرفته اند.

ماه گذشته نیز تعدادی از جاسوسان رژیم صهیونیستی در شهر‌های مختلف ترکیه که اتباع کشور‌های عربی را تحت تعقیب قرار می‌دادند، دستگیر شدند. پیش از این دستگاه امنیتی ترکیه اعلام کرده بود یک شبکه مرتبط با دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را که در این کشور فعالیت‌های گسترده‌ای داشت، متلاشی کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار