رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر فروشگاه‌های بزرگ، زنجیره‌ای، بنکداران و هایپرمارکت‌های کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گودرز فهیمی رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه برای تشدید نظارت بر تامین و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم خبر داد و گفت: در همین راستا طی چند وقت اخیر تمرکز نظارت‌ها را بر کارخانجات، فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ، هایپرمارکت‌ها، بنکداران و ... قرار داریم.

او ادامه داد: در قالب گشت‌های مشترک با سایر بخش‌ها از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتاق اصناف نظارت بر این واحد‌ها را استارت زدیم و این نظارت‌ها همچنان ادامه دار خواهد بود.

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات کرمانشاه بیان داشت: این نظارت‌ها صرفا در شهر کرمانشاه متمرکز نیست و تمام شهرستان‌ها را در قالب اکیپ‌های مختلف پوشش می‌دهیم.

به گفته این مسئول، کارخانجات تولید اقلام اساسی مردم نیز در صدر این نظارت‌ها قرار دارند.

فهیمی با بیان اینکه تا کنون برای تعدادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای پرونده تخلف تشکیل شده، ادامه داد: این تخلفات بیشتر شامل گرانفروشی بوده است.

او هدف از این نظارت‌ها را تنظیم بازار و جلوگیری از بروز التهاب در اقلام اساسی مردم اعلام کرد و یادآور شد: نظارت بر فروشگاه‌های بزرگ به معنای رها کردن واحد‌های صنفی خرد نیست.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.