عضو شورای شهر تهران با تقاضا از شهردار تهران اتمام پروژه ترمینال شرق را جزو پروژه‌هایی دانست که می تواند دسترسی شهروندان به حمل و نقل را بهبود بخشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی عضو شورای شهر  تهران در تذکری درباره پروژه ترمینال شرق گفت: در این پروژه که برای دسترسی عموم مردم به شرق و توسعه حمل و نقل عمومی به کار گرفته شد، عملاً این پروژه رها شد.

وی ادامه داد: باید درنظر گرفت که برای نگهبانی پروژه ترمینال شرق مناقصه‌ای با مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان گذاشته شده است. درحالی که اگر هر سال یک میلیون تومان برای نگهداشت این پروژه هزینه شود، آیا امکان پذیر نبود که با مبلغ پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان این مجموعه را کامل کرد؟

این عضو با بیان اینکه این پروژه بدون اینکه استفاده‌ای برای مردم داشته باشد، در حال خاک خوردن است، افزود: از کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و شهرداری خواهشمندم که به این پروژه رسیدگی شود.

همچنین امانی درباره تبدیل وضعیت ایثارگران در شهرداری افزود: حدود دو هزار و خورده‌ای از افراد که به عنوان ایثارگر شناسایی شدند، فقط حدود ۲۰۰ نفر از افراد گزینش شده‌اند این درحالی است که بخش عمده‌ای از ایثارگران پشت درب گزینش معطل هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار