واتساپ دارای قابلیتی برای ارسال عکس‌ها و ویدئو‌هایی است که بلافاصله پس از مشاهده ناپدید می‌شوند. می‌توانید برای همیشه از شر اضافه شدن بدون اجازه به گروه‌ها خلاص شوید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، واتس‌اپ (واتساپ) یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان در جهان است که تا به امروز سادگی خود برای استفاده را حفظ کرده است. بیشتر ویژگی‌های این اپلیکیشن مانند تماس صوتی و تصویری و ارسال پیام به راحتی در دسترس هستند.

اما برخی از ویژگی‌های واتس‌اپ نیز در پس منو‌ها و تنظیمات پنهان شده اند که آگاهی از آن‌ها نیز مفید خواهد بود. آشنایی با این ویژگی‌ها می‌تواند کنترل بر حریم خصوصی، فضای ذخیره سازی و ... را بهبود ببخشد.

پیام‌های قدیمی را به طور اتوماتیک ناپدید کنید

۱۶ ویژگی کاربردی واتساپ که احتمالاً نمی‌دانید (+عکس)

شما می‌توانید از ویژگی ناپدید شدن اتوماتیک پیام‌ها برای پاکسازی گفتگو‌ها و گروه‌های شلوغ واتس‌اپ استفاده کنید. با فعال کردن این ویژگی، پیام‌های متنی و تصویری پس از هفت روز به طور اتوماتیک حذف می‌شوند. برای فعال کردن این ویژگی وارد گروه یا چت شوید، روی نام در قسمت بالا ضربه بزنید و از صفحه که ظاهر می‌شود مورد Disappearing Messages و در نهایت گزینه On را انتخاب کنید.

عکس‌های ناپدیدشونده به سبک اپلیکیشن اسنپ چت ارسال کنید

۱۶ ویژگی کاربردی واتساپ که احتمالاً نمی‌دانید (+عکس)

واتس‌اپ دارای قابلیتی برای ارسال عکس‌ها و ویدئوهاست که بلافاصله پس از مشاهده ناپدید می‌شوند. این ویژگی به اندازه ویژگی اسنپ چت یا پیام مستقیم اینستاگرام ایمن نیست، زیرا به عنوان نمونه، اگر فردی از صفحه اسکرین شات بگیرد، هشداری به شما داده نمی‌شود.

زمانی که قصد دارید عکس یا ویدئویی را ارسال کنید، آیکونی کوچک به شکل عدد ۱ در یک دایره قابل مشاهده است. با ضربه زدن روی آن می‌توانید یک عکس یا ویدئو ناپدیدشونده را ارسال کنید.

ذخیره عکس‌ها و ویدئو‌ها به صورت پیش فرض را متوقف کنید

۱۶ ویژگی کاربردی واتساپ که احتمالاً نمی‌دانید (+عکس)

اپلیکیشن واتس‌اپ به طور اتوماتیک همه عکس‌ها و ویدئو‌ها را ذخیره می‌کند که می‌تواند به پر شدن سریع حافظه دستگاه منجر شود.

با مراجعه به آدرس Settings > Chat > Save to Camera Roll در آی‌فون می‌توانید این ویژگی را غیرفعال کنید.

در دستگاه‌های اندرویدی با مراجعه به آدرس Settings > Data and Storage Usage > Media Auto-Download تیک گزینه های“Photos”, “Audio”, “Video”, “Documents” در دو قسمت When Using Mobile Data و When Using Wi-Fi را بردارید.

پیام‌های مهم را ستاره‌دار کنید

۱۶ ویژگی کاربردی واتساپ که احتمالاً نمی‌دانید (+عکس)

برخی پیام‌ها برای شما بسیار مهم هستند و در واتس‌اپ می‌توانید با ستاره‌دار کردنشان به راحتی از بخش Starred Messages آن‌ها را پیدا کنید.

برای ستاره‌دار کردن یک پیام، انگشت خود را روی آن نگه دارید و سپس گزینه ستاره را از منو بالا انتخاب کنید.

بی صدا کردن یک گفتگو... در صورت تمایل برای همیشه

۱۶ ویژگی کاربردی واتساپ که احتمالاً نمی‌دانید (+عکس)

اگر نمی‌توانید یک گروه را ترک کنید یا بلاک کنید، می‌توانید آن را بی صدا کنید تا دیگر مزاحمتی برای شما ایجاد نکند. واتس‌اپ گزینه‌ای برای بی صدا کردن (Mute) یک گروه ارائه کرده است.

به چتی که قصد دارید آن را بی صدا کنید مراجعه کرده و روی نام در قسمت بالا ضربه بزنید و گزینه Mute را انتخاب کنید. سپس، چارچوب زمانی دلخواه (۸ ساعت، یک هفته، یا همیشه) را انتخاب کنید.

با استفاده از بایگانی یک چت را پنهان کنید

۱۶ ویژگی کاربردی واتساپ که احتمالاً نمی‌دانید (+عکس)

پس از بی صدا کردن یک چت، گام بعدی این است که آن را از فهرست چت‌های خود ناپدید کنید.

بایگانی کردن یک گفتگو برای همیشه آن را به فهرست بایگانی منتقل کرده و دیگر در صفحه چت‌ها نمایش داده نمی‌شود.

در آی‌فون، انگشت خود را روی چت مورد نظر به سمت راست بکشید، سپس روی گزینه More ضربه بزنید و گزینه Archive را انتخاب کنید.

در دستگاه‌های اندرویدی، انگشت خود را روی چت مورد نظر نگه داشته و از نوار ابزاری که در بالا ظاهر می‌شود گزینه بایگانی را انتخاب کنید.

زمان آخرین باری که آنلاین بوده اید را پنهان کنید

۱۶ ویژگی کاربردی واتساپ که احتمالاً نمی‌دانید (+عکس)

ویژگی وضعیت آخرین بازدید این امکان را برای دیگران فراهم می‌کند تا از زمان آخرین باری که آنلاین بوده اید، مطلع شوند. شما می‌توانید این ویژگی را از طریق بخش تنظیمات پنهان کنید.

به آدرس Settings > Account > Privacy > Last Seen مراجعه کنید. در اینجا می‌توانید بین گزینه‌های Everyone، My Contacts، و Nobody گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه Nobody می‌توانید زمان آخرین بازدید خود را پنهان کنید.

از اضافه کردنتان به گروه‌ها بدون دعوت جلوگیری کنید

۱۶ ویژگی کاربردی واتساپ که احتمالاً نمی‌دانید (+عکس)

هر فردی که شماره تلفن شما را داشته باشد می‌تواند از آن برای افزودنتان به یک گروه در واتس اپ استفاده کند. اما گزینه‌ای برای جلوگیری از این کار در این اپلیکیشن وجود دارد.

به آدرس Settings > Account > Privacy > Groups مراجعه کنید. از اینجا می‌توانید گزینه My Contacts را برای محدود کردن افرادی که می‌توانند شما را به یک گروه اضافه کنند، انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه My Contacts Except و انتخاب تمام مخاطبین می‌توانید از این که حتی فردی از فهرست مخاطبان، شما را به یک گروه اضافه کند، جلوگیری کنید. از این به بعد هر فردی که قصد داشته باشد شما را به یک گروه اضافه کند باید برای شما یک دعوتنامه ارسال کند.

داده‌های غیرضروری واتس‌اپ را حذف کنید

۱۶ ویژگی کاربردی واتساپ که احتمالاً نمی‌دانید (+عکس)

اگر عضو گروه‌های زیادی هستند، یا اگر قابلیت دانلود اتوماتیک را فعال کرده اید، احتمال این که واتس‌اپ فضای زیادی از حافظه ذخیره سازی دستگاه شما را اشغال کند، زیاد است. واتس‌اپ دارای یک ابزار مدیریت حافظه ذخیره سازی داخلی است که می‌تواند به حذف پیام‌های متنی، عکس‌ها و ویدئو‌های غیرضروری کمک کند.

به آدرس Settings > Storage and Data > Manage Storage مراجعه کنید. در اینجا می‌توانید پیوست‌هایی که بزرگ‌تر از ۵ مگابایت هستند را فیلتر کنید. همچنین، می‌توانید فهرستی از چت‌ها و میزان فضایی که اشغال کرده اند را مشاهده کنید.

یک چت را انتخاب کنید، فایل‌هایی که می‌خواهید حذف کنید را انتخاب کرده، و روی دکمه Delete ضربه بزنید.

استفاده از واتس‌اپ در رایانه بدون این که تلفن همراه در نزدیکی شما باشد

۱۶ ویژگی کاربردی واتساپ که احتمالاً نمی‌دانید (+عکس)

برای این که از واتس‌اپ در رایانه خود استفاده کنید می‌توانید از کلاینت وب واتس‌اپ یا اپلیکیشن رایانه آن استفاده کنید. برای این کار کافیست تا کد کیوآر را از آدرس Settings > Linked Devices اسکن کرده و در رایانه خود به واتس‌اپ دسترسی داشته باشید.

در این شرایط باید تلفن همراه باید به اینترنت متصل بوده و در نزدیکی شما قرار داشته باشد. اما با استفاده از یک ویژگی بتا جدید می‌توانید از واتس‌اپ در رایانه خود حتی زمانی که تلفن همراه در نزدیکی شما نیست، استفاده کنید. فقط باید هر ۱۴ روز یک بار با تلفن همراه خود یک اتصال برقرار کنید.

برای این کار به آدرس Settings > Linked Devices > Multi-Device Beta > Join Beta مراجعه کنید.

موقعیت مکانی زنده خود را به اشتراک بگذارید

۱۶ ویژگی کاربردی واتساپ که احتمالاً نمی‌دانید (+عکس)

به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی زمانی که قصد دارید با فردی دیگر ملاقات کنید یا اگر هنگام سفر احساس امنیت نمی‌کنید، مفید است.

یک چت را باز کرده و روی گزینه پیوست (در آی‌فون آیکون بعلاوه و در دستگاه‌های اندرویدی آیکون گیره) ضربه بزنید. گزینه Location را انتخاب کرده و سپس Share Live Location را انتخاب کنید.

چت‌های مهم را در بالا سنجاق کنید

۱۶ ویژگی کاربردی واتساپ که احتمالاً نمی‌دانید (+عکس)

واتس‌اپ این امکان را فراهم می‌کند تا سه چت را در بالای بخش چت‌ها سنجاق کنید.

در آی‌فون، انگشت خود را روی یک چت به سمت راست کشیده و روی دکمه Pin ضربه بزنید تا این چت در بالای بخش چت‌ها سنجاق شود.

در دستگاه‌های اندرویدی، انگشت خود را روی چت نگه داشته و گزینه Pin که آیکونی شبیه یک سنجاق دارد را انتخاب کنید. شما می‌توانید به روشی مشابه یک چت را از حالت سنجاق شده خارج کنید.

پس زمینه چت خود را تغییر دهید

۱۶ ویژگی کاربردی واتساپ که احتمالاً نمی‌دانید (+عکس)

برای تغییر پس زمینه یک گفتگو در واتس‌اپ به ادرس Settings > Chat > Chat Wallpaper > Choose a New Wallpaper مراجعه کنید. بین تم تیره و روشن نیز می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

برای تغییر پس زمینه یک چت خاص در آی‌فون می‌توانید چت مورد نظر خود را باز کرده سپس روی نام در قسمت بالا ضربه بزنید و به بخش Wallpaper & Sound مراجعه کنید.

در دستگاه‌های اندرویدی، چت مورد نظر خود را باز کنید، روی منو سه نقطه ضربه بزنید، و گزینه Wallpaper را انتخاب کنید.

از چت‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

۱۶ ویژگی کاربردی واتساپ که احتمالاً نمی‌دانید (+عکس)

برای محافظت از داده‌های خود که در واتس‌اپ تبادل می‌کنید می‌توانید به آدرس Settings > Chat > Chat Backup مراجعه کرده و پشتیبان گیری اتوماتیک از داده‌ها را فعال کنید. در آی‌فون، پشتیبان‌گیری از داده‌ها با استفاده از آی‌کلاود انجام می‌شود. در دستگاه‌های اندرویدی نیز از گوگل درایو برای این کار استفاده می‌شود.

یک چت را به صورت جداگانه برای پشتیبان گیری صادر کنید

۱۶ ویژگی کاربردی واتساپ که احتمالاً نمی‌دانید (+عکس)

شما می‌توانید یک چت را با فرمت زیپ به صورت جداگانه صادر کنید. این می‌تواند تمام پیام‌های متنی و مدیا‌های موجود در چت را شامل شود. این چت را می‌توان به اپلیکیشنی مانند تلگرام وارد کرد.

برای انجام این کار یک چت را باز کرده و روی نام در قسمت بالا ضربه بزنید. سپس گزینه Export Chat را انتخب کنید. در دستگاه‌های اندرویدی روی منو سه نقطه در قسمت بالا سمت راست ضربه بزنید و سپس گزینه More را انتخاب کرده تا به Export Chat دسترسی داشته باشید.

یک پیام را برای همه حذف کنید

۱۶ ویژگی کاربردی واتساپ که احتمالاً نمی‌دانید (+عکس)

اگر پیامی را به اشتباه برای فردی یا یک گروه ارسال کرده اید می‌توانید آن را حذف کنید. برای این کار انگشت خود را روی پیام نگه دارید و روی دکمه Delete یا آیکون سطل زباله ضربه بزنید. همچنین، می‌توانید چند پیام را به همین ترتیب انتخاب کرده و حذف کنید. پس از انتخاب دکمه Delete منویی باز می‌شود که باید در آن گزینه Delete for everyone را انتخاب کنید تا پیام یا پیام‌ها هم برای شما و هم دیگران حذف شود.

منبع: عصرایران
انتهای پیام/

برچسب ها: فضای مجازی ، واتس اپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Zaze
۰۰:۴۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
اینا چیزایه ک کمتر کسی نمیدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
همه ی اینارو میدونستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
والا نمیشه سنجاق کرد کاش اطلاعات درست بدین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۱۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
اینارو بلد بودو
Iran (Islamic Republic of)
S
۲۲:۲۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
آقا من عاشق اون بخش های شدم که گفت میتونید پس زمینه رو تغییر بدید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۳۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
عالی بود سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
کاش حدقل میگف چجوری لایو بزاریم تو واتساپ
Iran (Islamic Republic of)
یک آرمی
۱۵:۰۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
حداقل اینو میگفتید که وقتی یه نفر استیکرای زیادی میفرسته به جای اینکه دونه دونه روش نگه داری بزاری تو علاقه مندی ها میتونی اون ستاره بالای صفحه(همونی ک پیامو نگه میداری تا حذف کنی کنارش ستاره اومده) رو بزنی همش خود به خود میره تو الاقه مندی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
حاجی خیلی عقبی خیلی قابلیت های دیگه هم داره
مثل تگ کردن پی وی یه شخصی یا تغیر فونت خیلی عقبی داداش برو برو
Iran (Islamic Republic of)
السا
۱۹:۱۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
من همشو میدونستم غیر اینکه میگی تغییر فونت چجوریه مگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
من‌ همه ی اینارو میدونستم
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۸:۳۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
اینا را که همهههه میدونن ، حتا یه بچه ی چهار ساله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
سلام من گوشیم هوایی یو واتساپو نمیگیره چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
Mahtab
۲۱:۳۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
خودم همه رو میدونستم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمـــــــــه ســـادات
۲۰:۰۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
افرین خیلی باهوشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
واوووو میشه بک گراند چت رو عوض کرد... اووو ماااای گاددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
سلام
وقتی یک گفتگو بایگانی میشود
۱_چطور از بایگانی خلرج کنیم؟
۲_اگرگفتگوی بایگانی شد اگر سرج شود در مخاطبین دیده میشود چطور میشود پنهان بماند؟
Iran (Islamic Republic of)
........
۰۸:۳۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
۱_روی اون اسم فشار بده ، بعدر خروج از بایگانی را بزن
۲_میره آخر همه ی پیامات
Iran (Islamic Republic of)
پری سالاری
۰۹:۳۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
میری توی بایگانی دوباره روش نگه میداری بعد یه گذینه برات میاد بخون خارج کردن از بایگانی منم همه ی اینارو بلد بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
پنهان نمیدونی بکنی ولی اگه بخوای از بایگانی برش داری روی چت نگه دار موقعی که خواستی بایگانی کنی یه گذشته رو بدی دیگه همون شکل گزینه برات میاد ولی بر عکس اون رو بزن از بایگانی در میاد
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۶:۰۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
همه ی اینها رو می دونستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
همه رو میدونستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
منم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
واتساپ عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
دکترمجرد
۰۳:۱۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
خب همه رو میدونستم اوستا
بعدشم ؛ آخه نه که خیلی کاربردیه
Iran (Islamic Republic of)
دکترمجرد
۰۳:۱۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
خب همه رو میدونستم اوستا
بعدشم ؛ آخه نه که خیلی کاربردیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
سلام ،من یک ویزیتور هستم تصاویر یا مطلبی رو که بخواهم برای مشتری ها بفرستم فقط برای ۵نفر میشه ارسال کرد و این خیلی سخته راهی نیست که بشه سریع برای همه ارسال کرد.؟؟
Iran (Islamic Republic of)
جاسم ساعدی
۱۲:۱۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
سلام برادرمن همكارشماهستم براي اينكار ليست انتشاردرست كنيد
Iran (Islamic Republic of)
طاهااااا.تمدا
۱۴:۵۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
همه رو میدونستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
واقعا خیلی باهوشیا طرف
United States of America
حسین
۱۱:۴۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
من شخصا سادگی واتساپ رو به همه ی قابلیت های تلگرام ترجیح میدم، واتساپ ساده، سبک و خیلی سریع هستش.
Iran (Islamic Republic of)
به شما چه
۰۹:۴۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
همرو میدونستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
خدا وکیلی ایران چقد گرفته که هی واتساپو تو سایتاش تبلیغ کنه و در موردش مقاله بنویسه؟؟؟ آخه مزخرفتر از واتساپ و ایتا داریم مگه؟ حالهی پوست آهوردرو بکش رو قورباغه آهو میشه؟ نع!
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۰:۱۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۰
سلام دوست عزیز.
شما از واتساپ خوشت نمیاد.
وگرنه تو دنیا کلی طرفدار داره.
Iran (Islamic Republic of)
در حال نوشتن......
۲۲:۰۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
همه رو میدونستیم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۲۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
همرو میدونستم ☹️☹️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
ای بابا خب نوشته ۱۶ ویژگی وات ساپ که احتمالا میدونین ، تو هم که حالا میدونی دیگه دردت چیه؟
United States of America
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
این فضای مجازی هم مثل هر چیزی دیگه ای تو دنیا یه سر مثبت یه سر منفی داره واین بستگی به شما داره که چجور ازش استفاده کنید یا به خودت ضرر بدی یا ازش منفعت بگیری همه چیز تودنیا اینجوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
چی میگی با مگه ماهوارس یه سر منفی یه سر مثبت. وات فقد یه پیام رسانه همین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امیرارسلان
۲۲:۰۴ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
راست میگه مگه باتری هست برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
آریسا
۱۱:۱۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
ببینید یه نوع تلگرام بدون فیلتر داریم اسمش چیتاگرام نصب کنید عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ش.ب
۱۰:۵۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
من خودم از اول اینا رومیدونستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
اینا رو همه میدونستیم
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۱:۵۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
گزینه آخر خیلی مفید بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
چقدر تبلیغ واتساپ رو می کنید :/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
اين تلگرامو رفع فیلتر کنید مردیم از این واتساپ مسخره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۴۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
همچین میگی `کنید`انگار داری مستقیما با رییس‌جمهور حرف میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
تلگرام رو از فیلتر خارج کنید من به شخصه واتس اپ رو حذف میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
همرو میدونستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
تمام ویژگی های واتس اپ همینه
Iran (Islamic Republic of)
تبریزی
۱۳:۵۴ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
با سلام . ممنونم . ضمنا این پس مانده ی { دلت } ها را پس از حذف که اثرش می ماند چکار کنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۲۰ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
باید به سازمان بازیافت و پس ماند مراجعه کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
تو چه ساده ای اگه اون طرف مقابلم واتسابش جی بی باشه ک پیامه حذف نمیشن براش فقد یه علامت میادروش ک میفهنه تو میخواستی پیاموحذف کنی خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۱:۱۶ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
متاسفانه یک سال از زمان عمر را در واتساپ در سال گذشته حسب ضرورت نابود کردم وبلافاصله بعد از پایان سال تحصیلی خارج شدم فضای مجازی به دور از هرگونه ارتباط مفید و کیفی می باشد و بسیار زیانبار است فرق هم نمی کند تمام آنها مخرب و وقت تلف کن هستند،اینکه نمی توانم از هیچیک از شبکه های اجتماعی استفاده کنم و صددر صد ارتباطم قطع می باشد بزرگترین توفیق در زندگی ام می دانم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
اشتباه میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
این می‌تونه یک نعمت باشه که انسان بتونه کارهای خودش رو خیلی راحت تر انجام بده. مثل صله رحم از راه دور، ارسال پیام‌های محبت آمیز به عزیزان، تنظیم جلسات کاری، رد و بدل کردن پیام‌های روز مره ، آموزش مطالب علمی و... و همانطور که همه دیدیم در اپیدمی کرونا ارتباط تصویری و... خیلی به بشر کمک کرد.
حالا اگه شما وقت خودتو تو واتساپ تلف کردی و معلوم نیست چه محتوای بدی رو توش دنبال میکردی مشکل از خود شماست وگرنه مثل واتساپ و پیام رسان‌ها یک نعمت برای بشر هستند و به نوع استفاده آدم بستگی داره. مثل اینه که از چاقو استفاده نکنی بگی چون چاقو وسیله‌ای هست که میشه باهاش آدم کشت. جالبه که استفاده نکردن از اون رو توفیق میدونید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۹ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
داداش یه سوالی برام پیش اومده
تو اگه ارتباطت با فضای مجازی به طور کامل قطعه
پس این مطلب رو چجوری دیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
واتس آپ نرم افزار خیلی خوب و کاربردی هست اما من نمیدانم تلگرام بهتر هست یا خیر ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
ممنون خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
sh
۰۹:۴۱ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
++
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
فقط تلگرام و بس
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۷:۳۸ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
خوب بود