پلمب ۵ کافی شاپ در یک روز به خاطر استعمال دخانیات

رئیس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ اصفهان از پلمب ۵ کافی شاپ در یک روز به دلیل استفاده از دخانیات، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمود رنجبر رئیس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ‌ اصفهان با اشاره به تفاوت قیمت خدماتی که در کافی‌شاپ ها ارائه می‌شود، گفت: قیمت‌ها رقابتی است و با نظارت کامل اتحادیه انجام می‌شود، زمانی که اتحادیه نرخی را ارائه می‌دهد بر ظرف‌های محصولات ارائه شده هم نظارت دارد.

وی افزود: کارشناسان و بازرسان اتحادیه هر روز در کافی‌شاپ ها موارد را بررسی می‌کنند، یکسری از قهوه ها وارداتی و دارای برند های روز دنیا هستند، بنابراین قیمت‌ها با قهوه های معمولی تفاوت دارد و از هر قهوه ممکن است چند نوع موجود باشد.

رئیس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ‌ اصفهان اذعان کرد: در بررسی های اتحادیه،  برندی که کافی شاپ‌داران محصولات خود را ارائه می‌دهند و مصرف می‌کنند  قابل توجه  است و بازرس اتحادیه هر روز با حضور فیزیکی در شهر بر روند فعالیت کافه داران نظارت می کنند.

وی در خصوص استعمال دخانیات در کافه ها بیان کرد: سیگار کشیدن در کافه‌ها حتی کافه هایی که در فضای باز فعالیت می کنند ممنوع است البته این موضوع نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان رعایت می شود و در اماکن عمومی اجازه استعمال دخانیات به شهروندان داده نمی شود.

رنجبر متذکر شد: در روز گذشته پنج واحد صنفی به علت استمال دخانیات پلمب شدند، و لازم به ذکر است که حتی اگر مشتریان دخانیات استمال کنند، مسئولیتش بر عهده متصدی کافه است.

وی همچنین در خصوص  فعالیت کافه های زیرزمینی و بدون مجوز، تصریح کرد: در اصفهان مکانی به اسم کافه های زیر زمینی وجود ندارد، اگر بدون داشتن مجوز در حوزه کافه داری مشغول به فعالیت باشد قوانین را زیرپا گذاشته و با فرد متخلف برخورد می شود.

رئیس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی‌شاپ‌ اصفهان ادامه داد: به هیچ عنوان قلیان در کافی شاپ  ها یا هر مکان  دیگر در واحد های صنفی نباید مصرف شود،  شهروندان باید خود را موظف بدانند در صورت مشاهده چنین موارد اطلاع دهند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.