قیمت بستنی سنتی در اصفهان سر به فلک کشید

رئیس اتحادیه بستنی و کافی شاپ استان اصفهان گفت: بستنی سنتی در اصفهان کیلویی ۴۰ هزار تومان است.

محمود رنجبر رئیس اتحادیه بستنی و کافی شاپ استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: هر مغازه با کسب مجوز از اتحادیه با دستگاه‌های بستنی ساز در سطح استان تولید بستنی می‌کنند؛ و تمامی نظارت‌ها توسط وزارت بهداشت و اتحادیه بر روی این مراکز انجام می‌شود.

رنجبر بیان کرد: نظارت بر قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه و قیمت پایه‌ای تعیین میشود که با توجه به گرانی مواد بستنی مثل شکر، شیر، خامه و... قیمت بستنی تعیین می‌شود. قیمت بهترین بستنی سنتی اصفهان تهیه شده از شیر گاو و گوسفند و خامه کیلویی ۴۰ هزار تومان و قیمت‌ها به صورت رقابتی شده است.

او درباره حمایت‌ها و تسهیلات داده شده گفت: برای جبران خسارت وارده حمایت‌هایی بیان شده، اما در واقعیت هیچ گونه حمایتی از این صنف نشده است.

رنجبر درباره محدویت‌های کافی شاپ‌های استان تصریح کرد: کافی شاپ‌های سطح استان فقط به صورت بیرون بر می‌توانند فعالیت کنند و همین مسئله به این مشاغل خسارت‌های زیادی وارد کرده است.

او افزود: مردم در صورت مشاهد تخلف با شماره ۳۲۲۵۹۲۱۸ تماس و گزارش آن را به اتحادیه بدهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
برادر من چی سر به فلک نکشیده که حالا بستنی سر به فلک نکشه قیمتش ، همه چی قیمتش روزانه داره بالا میکشه قیمت نه تنها بستنی و لبنیات ......‌‌‌ خیلی زندگی سخت شده خیلی