رئیس اتحادیه لبنیات‌ساز و فروشنده لبنیات اصفهان گفت: قیمت لبنیات در بازار نسبت به هفته‌های گذشته تغییری نداشته است و معاملات در بازارها بر اساس قیمت‌های قبلی است.

محمدرضا امین‌الرعایایی رئیس اتحادیه لبنیات‌ساز و فروشنده لبنیات اصفهان، در گفتگو با خبرنگار گروه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: در چندماه اخیر هیچ‌کدام از شرکت‌های معتبر افزایش قیمت محصولات نداشتند و همه محصولات لبنی در بازار‌ها فراوان است، اما متاسفانه خریداران کم هستند.

او افزود: گرانی محصولاتی همچون بستنی ارتباطی به قیمت لبنیات ندارد و درحال حاضر فقط یکی از شرکت‌ها افزایش قیمت بستنی داشته است که مسلما این نوع کالا‌ها جزء کالا‌های اساسی نیستند و مردم در صورت توان خریداری می‌کنند.

امین‌الرعایایی با اشاره به نظارت‌های بازرسی اصناف و پیگیری شکایت‌های ارسالی، گفت: تاکنون تخلف بهداشتی در واحد‌های صنفی فروشنده لبنیات گزارش نشده، ولی اگر شکایتی به اتحادیه ارسال شود حتما پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

او ادامه داد: گشت اکیپ‌های بازرسی و نظارت بر بازار توسط مدیریت بازرسی اتاق اصناف اصفهان در حال انجام است، بازرسی اتحادیه صنف لبنیات ساز و فروشنده لبنیات اصفهان نیز برای نظارت بر روند فعالیت و اجرای موارد بهداشتی در واحد‌های صنفی و فروش براساس قیمت‌های مصوب برنامه‌هایی را انجام دادند که تاکنون هیچ مشکل گران‌فروشی گزارش نشده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.