قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۴ مرکز مشاوره و راهنمایی در راستای ارائه خدمات به مددجویان با کمیته امداد استان همکاری می‌کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نجف علی حیدری قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۲۴ مرکز مشاوره و راهنمایی در راستای ارائه خدمات به مددجویان با کمیته امداد استان همکاری می‌کنند.

او افزود: خدمت مشاوره و راهنمایی توسط مشاوران مستقر در ادارات کمیته امداد سراسر استان به مددجویان به صورت مراجعه حضوری، تماس تلفنی و یا ارتباط از طریق فضای مجازی ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به ارجاع ۱۶۵ مددجو به ۲۴ مرکز مشاوره تخصصی در سطح استان از ابتدای امسال تاکنون اضافه کرد: مددجویان پس از نظر کارشناسان مشاوره جهت دریافت خدمات تخصصی به این مراکز معرفی می‌شوند، این مراکز طرف قرارداد این نهاد هستند و هیچگونه هزینه‌ای از مددجویان دریافت نمی‌کنند.

او با اشاره به برگزاری دوره‌های مشاوره و راهنمایی گروهی ویژه مددجویان همراه با فرصت پرسش و پاسخ گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۵ جلسه مشاوره گروهی برای ۲۱۴۶ نفر برگزار شده است.

حیدری اضافه کرد: تربیت فرزند، آموزش‌های قبل و بعد از ازدواج، استرس و اضطراب، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سبک زندگی از جمله موضوعات دوره‌های مشاوره و راهنمایی گروهی است.

او خاطرنشان کرد: همچنین ۲۱۷۲ مددجو نیز به صورت فردی خدمات مشاوره و راهنمایی از کارشناسان این حوزه دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار