مدیر اموال تملیکی استان بوشهر گفت: در یک ماه گذشته ۲۶۹ میلیارد ریال کالا در انبار‌های اموال تملیکی این استان در قالب فروش و امحاء تعیین تکلیف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، طبق اعلام روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، محمد قاسم صادقی مدیر اموال تملیکی استان بوشهر در خصوص اقدامات صورت گرفته در اجرای دستور رئیس جمهور مبنی بر تعیین تکلیف فوری کالا‌های موجود در انبار‌های این سازمان بیان کرد: در یک ماه اخیر معادل ۱۸۱ فقره پرونده به ارزش ۱۹۲ میلیارد ریال در قالب فروش کالا تعیین تکلیف شد که ۷۰ درصد آن مربوط به پرونده‌های سنواتی بوده است.

او با اشاره به اینکه دخانیات، پوشاک و لوازم التحریر تولید داخلی دارند و ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) نیز دارای منع فروش است، بیان کرد: سایر کالا‌ها از جمله انواع و اقسام لوازم آشپزخانه، پارچه، لوازم خانگی و ماشین آلات صنعتی و... در دوره یاد شده به فروش رسیده است.

مدیر اموال تملیکی استان بوشهر میزان کالا‌های منهدم شده در این دوره را ۱۰۰ تن اعلام کرد و ادامه داد: ۵۶ پرونده به ارزش ۷۷ میلیارد ریال، شامل کالا‌های سریع الفساد از جمله پودر‌های بدنسازی، قرص‌های تقویتی، لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته و خوراکی‌ها و آشامیدنی‌های فاقد مجوز‌های بهداشتی از چرخه مصرف خارج شد.


بیشتر بخوانید


صادقی با تاکید بر اینکه انبار‌های این مدیریت هیچ گاه خالی از کالا نمی‌شوند، عنوان کرد: هرچند با انجام یک کار جهادی بخشی از اموال موجود در انبار‌های این استان به فروش رسیده است، اما در صورت اصلاح نشدن قانون و ساختار در این سازمان باز هم شاهد انباشت کالا در انبار‌ها خواهیم بود.

او با اشاره به اینکه اکنون میزان خروجی کالا از انبار‌ها بیشتر از ورودی کالا به انبار شده است، بیان کرد: از پارسال تاکنون با اقدام جهادی، بیش از ۸۰ درصد موجودی انبار‌های قضائی گمرک دیلم و بوشهر تعیین تکلیف شده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.